niedzielny placek

1. Data: 2001-11-17 22:41:10

Temat: niedzielny placek
Od: "Gosia ^KIKI^" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja dzisiaj upieklam na jutro ciasto z kremem budyniowo- ananasowym i
pianka z wiorkami kokosowymi. Juz sie wszyscy nie moga doczekac jutrzejszej
konsumpcji :)) Jadlam to ciasto u mojej kumpeli mauej-piegowatej i jest
wprost rewelacyjne. Ciekawe co rdzinka na nie powie, hihihi.
*** ^KIKI^ ***
Gosia Ceglinska
k...@i...pl
g...@p...onet.pl

1. Data: 2001-11-17 22:51:13

Temat: Re: niedzielny placek
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia ^KIKI^" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> konsumpcji :)) Jadlam to ciasto u mojej kumpeli mauej-piegowatej i jest
> wprost rewelacyjne. Ciekawe co rdzinka na nie powie, hihihi.

Co ty masz za rodzinkę, że czeka...
Moja nie chciała czekać i krzyczała, coby ciasto szybciej z piekarnika
wyjąć...
;-)))
No i jeśli nie zjedzą ciasta na śniadanie, to może na deser po obiedzie coś
zostanie... ;-)))
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-11-17 22:58:13

Od: "Gosia ^KIKI^" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam nadzieje ze w nocy nie zniknie w dziwnych okolicznosciach :))))
--
*** ^KIKI^ ***
Gosia Ceglinska

Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9t6plj$2cb$...@n...onet.pl...

1. Data: 2001-11-17 23:00:32

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam nadzieje ze w nocy nie zniknie w dziwnych okolicznosciach :))))

Jak to dziwnych?
Nie masz głodujących dzieci w domu?
Moje znaczy się nie głoduje, ale wiecznie głodne...

1. Data: 2001-11-17 23:06:53

Od: "adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> konsumpcji :)) Jadlam to ciasto u mojej kumpeli mauej-piegowatej i jest
> wprost rewelacyjne. Ciekawe co rdzinka na nie powie, hihihi.

Aaaaaaa................., Gosiu daj przeeeeepis!!!!!
PROSZE!!!!

Adiola

---

1. Data: 2001-11-17 23:08:49

Od: "Gosia ^KIKI^" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hehehehe, dzieci jeszcze na szczescie nie mam, ale mam za to wiecznie
glodujacego ojczulka :)))
--

grup dyskusyjnych napisał:9t6q73$2t3$...@n...onet.pl...

> [...]
>
> Jak to dziwnych?
> Nie masz głodujących dzieci w domu?
> Moje znaczy się nie głoduje, ale wiecznie głodne...

Jeszcze raz szarlotka w/g Castle...
Swięta
Święta
Hmmmm.
linki z przepisami wegetarianskimi po angielsku