Re: niepełnosprawni w Policji

Data: 2006-07-26 12:22:48
Temat: Re: niepełnosprawni w Policji
Od: "Basia" <b...@N...gazeta.pl>

Gupik <gupik22@NIE_CHCE_SPAMU.interia.pl> napisał(a):

> chciałbym zatrudnić się w Policji jako goniec [ roznoszenie dokumentów
> na komisariaty i takie tam ], właśnie dziś jeden z moich znajomych
> poszedł w tej sprawie do Komendy Policji w Białymstoku, i tam mu
> powiedzieli , że na gońca nie przyjmują, tylko podali ten oto link [
> www.usc.gov.pl ] i tam powiedzieli szukać. czy polska policja już w
> ogóle nie przyjmuje niepełnosprawnych ?? za info, dzięki :)

Witaj! Po co Ci praca w takim bagnie? Pracowałam jako sekretarka-3 miesiące,
potem mi nie przedłużyli umowy. Po pierwsze marnie płacą, po drugie tam
każdy na każdego kabluje, po trzecie szkoda Twojego zdrowia - ta praca
wypacza umysł (zwłaszcza wieloletnich policjantów i pracowników
cywilnych).Rozejżyj się dookoła, może warto nie afiszować się
niepełnosprawnością i pracować jak zupełnie sprawny człowiek.Pracodawca
szybko doceni Ciebie jako specjalistę w określonej dziedzinie i nie będzie
zwracał uwagi na Twoje problemy.

Pozdrawiam
Basia