niepokalane poczęcie

41. Data: 2006-12-19 23:57:48

Temat: Re: niepokalane poczęcie
Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"... zzz" <a...@p...not.pl> wrote in message
news:em9pja.3vs41qb.1@Groan.h026406b1.invalid...

> Hej, hej!!...... Bezbożnicy!!......
>
> Nie odbierajcie Ludziom Wiary
> nadaremno.

> Szczególnie przy takiej okazji
> jak Święta

Taaa, miliony ludzi w swieta nie mysli o zakupach, o wpierdalaniu i chlaniu
ale TYLKO I WYLACZNIE o wierze, hehehehe

> Bracie Juda -

A to co to ma byc kurwa?
Do czego pijesz?
--

Bluzgacz
GG:5015

42. Data: 2006-12-19 23:58:16

Od: "... muu ..." <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Dec 2006 00:41:33 +0100, patix napisał(a):

> sposobu - w sensie metody/algorytmu nie znam

Czyli nie znasz...

> ale problemu z tym nie mam - zawsze to czuję
> (czasem już po fakcie - ale czuję)

A gdyby Ci Głos w twojej głowie kazał zabić
swojego pierworodnego, tj. ofiarować go Bogu,
to czy byś uznał w tym głosie głos Ojca
naszego, czy raczej głos Szatana ?

> poprostu wiem - od środka - opinie innych nie są
> mi tu konieczne (choc moga pomóc - to nie one decydują)
> - a jeśli się mylę - pewnie przyjdzie zapłacić -
> ale to mój wybór :)))

Zgoda. Szatan tez nie jest idiotą
i pozwala ludziom wybierać... :o)

> powiedzmy ,że tak - ale element walk/sierpowych
> jest z kręgu Twoich zainteresowań - o ile mnie
> pamięć nie myli ? :))

A czy zabiłem kogoś na arenie ?
Owszem nie raz, nie dwa miałem taki zamiar,
ale na szczęście tylko poraniłem niektórych...

A jesli zabiłem, poniose tego konsekwencje,
to pewne, już miałem tego pierwsze
zwiastuny... i zdaje się brat Cbnet
mnie nieco ostdził wylewając na łeb
wiadro zimnych pomyj :o)
Dzięks.

All tez sie do tego dołożył,
ale nie tak, nie potrafił tego
tak dobrze zrobić, zdaje się za bardzo
mnie lubi :o)

> no i jak zwykle - unik :))))))

Zawsze tak się kończy moja dyskusja
z wierzącymi, czynia 100 uników,
a kiedy ja zrobię jeden,
podnoszą larum ! :o)

I przecież sam powiedziałeś, cytuję:

***************************************
[]> poprostu wiem - od środka - opinie innych nie są
[]> mi tu konieczne (choc moga pomóc - to nie one decydują)
[]> - a jeśli się mylę - pewnie przyjdzie zapłacić -
[]> ale to mój wybór :)))

:o)

> jacy kapłani ????
> czy ja deklarowałem się w kwestii kapłanów ??
> a może ja ateista ? lub panteista ? lub zagubiony ?
>
> ( dyskusja na tej grupie ma być o problemie a nie o wyższości ..... )

Zgoda, a jaki jest problem ?
Ty chyba też odbiegłeś nieco od tematu (.),
brat, tak ? :o)

> troche nisko to słowo cenisz - myślisz ,że jego
> celem/przekazem było/jest roztrzyganie sporów
> na listach dyskusyjnych ???

A czemu nie ?
Czemu Słowo Boże nie może
służyć do obrony prawdy, którą
się gwałci w jawny sposób ?

> oczywiście - a czemu nie ??
> Skoro ktoś wybiera kawałki/fragmenty pisma
> i nie bacząc na ducha/treść/zamysł/przekaz
> tych pism (jako całości) i używa tych fragmentów
> instrumentalnie to wniosek jest oczywisty.

Nie udowodniłeś tego, że wybrałem kawałek
i wyrwalem z kontekstu, co jednak
nie powstrzymało Cie od tego,
by mi teraz dokopać :o)

Ok., zasłużyłem sobie
na ostry wpierdol, a nie takie
tam pieszczoty - he, he.

> a po co Ci ta pewnośc w sprawie kapłanów ?
> nie masz wiary/miłości/.... w sobie ,że musisz
> szukać jej u kapłanów ?
> Jeśli masz - to żaden zły kapłan Ci nie zaszkodzi a dobry
> może pomóc. Oni Ci mogą tylko podsuwać/sugerowć/wskazywać
> a wybierać musisz sam.
> Jak pozwolisz wybierać innym
> biologii/ideologii/politykom/kapłanom/ekonomi
> to znaczy ,że się sprzedałeś - uprzedmiotowiłeś - i konsekwencje
> tego poniesz - dostaniesz nagrodę o jaką prosiłeś - a że będzie
> przykra to ....

Pożyjemy, zobaczymy, nie chwal
dnia przed zachodem -`@'-, brat,
bo kiedy zajdzie, możesz się
nie pozbierać...

W razie czego wspomnij na mnie
i bądź pewien, że jesteśmy
synami tego samego Ojca,
dobrego Ojca.

> zdrówko
> patix

zdrówko
... muu ...
-`@'-

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
sake

43. Data: 2006-12-20 00:03:03

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Maja" <j...@i...pl> wrote in message
.com...

>Dzięki serdeczne za te słowa :).

>Pozdrawiam przedświątecznie,

A teraz mozecie sie wyruchac.

44. Data: 2006-12-20 00:23:33

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

... muu ... napisał(a):
[...]

Drogi ...muu... Ja nie zamierzam z Tobą polemizować, nie zamierzam
odpowiadać na wszystkie Twoje pytania ( do każdego cytatu z Pisma
Świętego czy Katechizmu dodajesz wciąż pytania), bo by mi życia
zabrakło, a piernika na Święta to już bym na pewno nie upiekła.:)
"Wierzę w Jednego Boga, Ojca wszechmogącego [...]" .Taka jest moja
wiara. I proszę uszanuj to, chociażby poprzez niezadawanie
niekończących się pytań.
Rozumiem, że możesz być zagubiony i że możesz nie wiedzieć, w co
tak właściwie, jeśli w ogóle, wierzysz.
Ale zrozum jedno. Twoje pytania do niczego nie prowadzą. W swoich
postach dajesz ujście całej burzy pytań i niejasności, które
miotają się w Twoim umyśle. Często pytań, na które my tu na Ziemi
nie poznamy odpowiedzi. A gdybyśmy ją poznali, to byśmy jej nie
zrozumieli. Dlatego na wiele zagadnień nie poznamy odpowiedzi.
Ponieważ jesteśmy tylko ludźmi, a te odpowiedzi są niepojęte dla
ludzi. Pochodzą od wszechwiedzącego i wszechmogącego Boga.
Jeśli moglibyśmy pojąć pewne sprawy umysłem, czy byłyby one
Boskie? Nie.
Jedno mogę Ci powiedzieć. Tutaj na grupie odpowiedzi nie znajdziesz.
Ktoś Ci coś odpisze, Ty znowu będziesz pytał, analizował i co? "I
nico", że się tak pięknie wyrażę. Jeśli naprawdę chcesz
podyskutować, znajdź kogoś "dobrego w te klocki", fachowca. Zaraz
pewnie zapytasz - "a skąd ja będę wiedział, że to fachowiec, że
mówi prawdę, że zna prawdę, że nie przemawia przez Niego Szatan, a
w ogóle co to jest prawda itp, itd.".

Moja rada - weź choć raz wsłuchaj się w serce, co? Może tam
znajdziesz odpowiedź :)

PS. Wszystko, co napisałam powyżej to tylko MOJA OPINIA :)

Pozdrawiam serdecznie:))
Maja

45. Data: 2006-12-20 00:30:31

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):
> "Maja" <j...@i...pl> wrote in message
ps.com...

> Taka wykonawczyni i taki poziom muzyki jaki fan....
> Zenada w chuj.

No akurat leciało w radyjku, cóż ja poradzę? Nastawili i leciało,
nie miałam na to wpływu.
A Ty lepiej rzucaj te fajki.

Pozdrawiam,
Maja

46. Data: 2006-12-20 00:48:53

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):
> "Maja" <j...@i...pl> wrote in message
ps.com...

> Co to jest łaska Boza?
> A to co to takiego?
>
> Nie moglas napisac wprost: "Nie mam pojecia, nie znam sie, nie umiem
> odpowiedziec, bo w sumie to nie wiadomo o co w tym chodzi"?

A dlaczego mam tak pisać, skoro to nie jest zgodne z prawdą. Uważam,
ze było to bezsensowne pytanie. I tyle.

> Jaka łaska?
> Boza? To co, jak ktos nie wierzy to jest pozbawiony łaski?

Tak. Łaski wiary.

> Czyli jest gorszy, bo nie wierzy?

Nie.
Poza tym może się nawrócić. Nawróceni grzesznicy są szczególnie
umiłowani przez Boga.

> Czy moze chodzi o to, ze bóg robi mi wielka łache, ze pozwala mi w siebie
> wierzyc?

Nie. Daje Ci wolna wolę, bo Cię kocha.

> My, tzn. kto?
> Przyznaj ponownie, ze sie znowu zagmatwalas i nie potrafisz odpowiedziec.

My, tzn. ludzkość.

> Miliardy ludzi jest ci za to wdziecznych

> Pewnie jeszcze przynajmniej raz powiesz hehe.....

Chrystusowi na pewno.

I proszę, żartuj sobie ze wszystkiego, tylko nie z wiary drugiego
człowieka.
Na kolejne tego typu posty nie będę odpowiadała.

Pozdrawiam,
Maja

47. Data: 2006-12-20 00:52:33

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):
> "Maja" <j...@i...pl> wrote in message
s.com...

> A moglabys zacytowac cos z jakiegos wiarygodnego zrodla kretynko?
> Bo to jak gadanie o islamie z ortodoksyjnym imamem.

A co dla Ciebie będzie wiarygodne? Księga Szatana?

Pozdrawiam,
Maja

48. Data: 2006-12-20 00:56:18

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):
> "Maja" <j...@i...pl> wrote in message
.com...

> A coz to za tajemnica, ze codziennie boli cie glowa?

Zazdrość przez Ciebie przemawia.
Nie martw się. Może jeszcze kogoś poznasz.

Pozdrawiam,
Maja

49. Data: 2006-12-20 01:12:20

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Maja" <j...@i...pl> wrote in message
s.com...

>A dlaczego mam tak pisać, skoro to nie jest zgodne z prawdą. Uważam,
>ze było to bezsensowne pytanie. I tyle.

Nie odpowiedzialas takze na moje pytania, wiec po prostu kurwa nie masz
pojecia.

>Nie. Daje Ci wolna wolę, bo Cię kocha.

Mnie nikt nie kocha.

>My, tzn. ludzkość.

Nie uogolniasz? Myslisz, ze czlonkowie plemion zyjacych chociazby w Amazonii
czy na Borneo potrzebuja Chrystusa?
Odpowiem: nie, bo maja go w dupie.

>I proszę, żartuj sobie ze wszystkiego, tylko nie z wiary drugiego
>człowieka.
>Na kolejne tego typu posty nie będę odpowiadała.

Gdzie widzisz zarty?
Ani razu nie zazartowalem z wiary, co najwyzej z ciebie i w pizdzie mam
twoje odpowiedzi.

50. Data: 2006-12-20 01:13:41

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Maja" <j...@i...pl> wrote in message
s.com...

>A co dla Ciebie będzie wiarygodne? Księga Szatana?

Jestes skonczona debilka.
Typowy ultras bez argumentow.
--

Bluzgacz
GG:5015
alt.pl.zbluzgaj - moim drugim domem

CHOINKA
A gdzie jest choinka?
Rozmowa z Mądrością (zabawa psychologiczna)
Czy psycholodzy to dobrzy scenarzyści?
dupa