nieprzyjemna sprawa

1. Data: 2003-07-22 10:51:33

Temat: nieprzyjemna sprawa
Od: "Mumin" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilkunastu lat mam pewien problem,
którego rozwiązanie wydaje się być banalne.
Otóż po gardle spływa mi jakiś śluz (domyślam się,
że może to mieć związek z katarem), co niejednokrotnie
wpływa na zapalenie gardła czy nawet zapalenie oskrzeli,
na co nawet leżałem w szpitalu. Chodzę po lekarzach
i przepisują mi na okrągło tabletki na bólgardła i leki
rozszerząjące oskrzela (takie tam dla astmatyków).
Leki działają, lecz wolałbym zlikwidować przyczynę,
czyli ten katar, który zresztą wywołuje u mnie także
problemy z zatokami. Testy alergoloiczne wykazały
uczulenie na roztocza, szczepionki z alavac-s brane
przez kilka lat nie wiele się zdały. Do jakiego mam
iść w takim razie lekarza, aby pozbyć się kataru?
Co radzicie? Czy przyczyną może nie być alergia?

Pozdrawiam
Przemek

2. Data: 2003-07-22 10:55:55

Temat: Re: nieprzyjemna sprawa
Od: "Mumin" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może da się to rozwiązać jakimiś naturalnymi sposobami?
Czosnek, witaminki bez sięgania po mocne farmaceutyki?

Pozdrawiam
Przemek

3. Data: 2003-07-22 13:18:14

Od: "onsok" <onsok1@wp_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mumin wrote:
> Od kilkunastu lat mam pewien problem,
> którego rozwiązanie wydaje się być banalne.

Mam to samo :9 . Tragedia ! Mi tez nic ani nikt nie potrafil
pomoc :(. A probowalo wielu. U mnie dochodzi jeszcze
niezyt gardla/krtani co powoduje olbrzymie trudnosci w mowieniu.
To jest alergiczne.
--
Pozdrawiam.
onsok

4. Data: 2003-07-22 13:54:01

Od: "Mumin" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jest alergiczne.

A jakie leki przeciwalergiczne warto używać?

5. Data: 2003-07-22 14:15:45

Od: "KOT" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jakie leki przeciwalergiczne warto używać?

qrcze teraz jak to czytam to ja tez cos takiego mialem, ale nie takie
uciazliwe... wyglada to faktycznie na alergie, moja mama mowi ze ja w
dziecinstwie wczesnym bylem alergikiem i mialem jakas alergie, co objawy
pasowaly do astmy, zdaje sie oskrzelowej... teraz jakby nawrot ;) - bralem
wapno i troche pomoglo, a pod koniec czerwca zupelnie przeszlo...

o tym ze byla to jakas flegma swiadczyl fakt, ze jak poszedlem na basen i
troche ostro pooddychalem (wiadomo - gwaltowny wdech - gwaltowny wydech) i
przechodzilo po 5 minutach, ale godzina po basenie i znow to samo...

pozdrowka
KOT

6. Data: 2003-07-22 15:02:52

Od: "onsok" <onsok1@wp_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mumin wrote:

> A jakie leki przeciwalergiczne warto używać?

W zasadzie to na mnie bardzo nie dzialaja. Teraz biore amertil
bo po nim sie najlepiej czuje i widze lekka poprawe. Ale to chyba
sprawa indywidualna. Na jednego dzialaja takie na innego inne.
--
Pozdrawiam.
onsok

7. Data: 2003-07-22 20:02:49

Od: Egghead <E...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mumin" <g...@p...onet.pl> wystukał
(news:bfj54f$45e$1@inews.gazeta.pl):

> przez kilka lat nie wiele się zdały. Do jakiego mam
> iść w takim razie lekarza, aby pozbyć się kataru?
> Co radzicie? Czy przyczyną może nie być alergia?

Miales robione zdjecie zatok? Moze przewlekly stan zapalny?
Pozdrawiam
Egghead

Czy strupy można zdrapywać?
Dobry dermatolog w Poznaniu