nierzeczywistosc, mania, rzeczywistosc i milosc

1. Data: 2003-01-28 13:48:48

Temat: nierzeczywistosc, mania, rzeczywistosc i milosc
Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Tak sie zastanawialem nad roznicami pomiedzy
nierzeczywistoscia i rzeczywistoscia i doszedlem
do kategorycznej konkluzji.

Otoz stawiam teze ze w obszarze nierzeczywistosci
nie istnieje milosc.

Tak wiec kazdy kto nie doswiadcza milosci, badz np
ja traci, sila rzeczy przebywa badz zapada sie mentalnie
w obszarze nierzeczywistosci.

Pytanie w zwiazku z tym do Mani:
Maniu, czy jako artystka :)) nie dostrzegasz rozdarcia
pomiedzy pragnieniami i estetyka zwiazanymi ze swiatem
sztuki oraz potrzeba milosci jaka realizujesz pozostajac
(zatrzymujac sie?) w tej czesci swgo mentalnego ja
ktore pozostaje w rzeczywistosci?

Czarek

1. Data: 2003-01-28 14:50:42

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> napisał w wiadomości
> [...]
| nie istnieje milosc.
|
| Tak wiec kazdy kto nie doswiadcza milosci, badz np
| ja traci, sila rzeczy przebywa badz zapada sie mentalnie

Ale kogo o to pytasz?
:-))
Masz rozdźwięki w słowie miłość, gdzie 'Twoja' nie odpowiada
tożsamo z tą podawaną przez ... - np: dzieciaki.

ett

1. Data: 2003-01-28 15:01:24

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| eTaTa:
|
| Wiesz, nie wydaje mi sie. :]
| Cos pleciesz. ;)
|
| Czarek

Tak. Macie tą samą definicję :-))
Pomyliłem się.
Ok. Spadam gdzie indziej.

ett

1. Data: 2003-01-28 15:06:00

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa:

1. Data: 2003-01-28 15:22:31

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| eTaTa:
|
| No jesli konsekwencje mniejszego poziomu samo-swiadomosci
| utozsamiasz z 'dowodem' na rozbieznosc i brak tozsamosci
| w sposobie pojmowania milosci, to ja wysiadam. :]
|
| No chyba ze masz jakis konkret... Masz?
|
| Czarek

Etam
Rozbieżne kierunki, li/aż tylko.
Łączenie kończy się co najwyżej na tantrze.
Ale mnie tu już niema.

Cześć
:-)

1. Data: 2003-01-28 15:27:17

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa:

1. Data: 2003-01-28 15:54:42

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa:
> Rozbieżne kierunki, li/aż tylko.

Jasne, jasne. :))))
I Ty to doskonale widzisz i chciales mnie tylko oswiecic
ta swiadomoscia.
Dzieki eTT. Co ja bym bez Ciebie kurna poczal? ;DDD

Czarek

1. Data: 2003-01-28 23:02:01

Od: "RG" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Tak sie zastanawialem nad roznicami pomiedzy
| nierzeczywistoscia i rzeczywistoscia i doszedlem
| do kategorycznej konkluzji.

A czy możesz zdefiniować, bo skoro mowa o obszarach to powinieneś
dysponować ścisłą definicją wyznaczającą także i ich granice, zatem
czy możesz zdefiniować co rozumiesz pod pojęciem nierzeczywistości, a
co pod pojęciem rzeczywistości?
Pytam się, bom ciekaw przeogromnie.

| Otoz stawiam teze ze w obszarze nierzeczywistosci
| nie istnieje milosc.

Teza: http://wiem.onet.pl/wiem/019a95.html
Zatem bądź uprzejmy ją udowodnić, nie każ tego robić innym.
No i dla ścisłości wywodu definicja miłości też by się przydała.

| Tak wiec kazdy kto nie doswiadcza milosci, badz np
| ja traci, sila rzeczy przebywa badz zapada sie mentalnie
| w obszarze nierzeczywistosci.

Po mojemu nie doświadczyć miłości, a ją stracić to dwie zupełne różne
bajki...

Hmm...no nie wiem czy potrafiłbym się sam odlać, gdybym "zapadł się
mentalnie w obszarze nierzeczywistości"... ;-))

Pozdrawiam
RG

1. Data: 2003-01-29 03:46:35

Od: "mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" news:b1618q$16$1@news.onet.pl...
> Tak sie zastanawialem nad roznicami pomiedzy
> nierzeczywistoscia i rzeczywistoscia i doszedlem
> do kategorycznej konkluzji.

Czarku
ja również; dyskusja dotycząca abstraktów jakkolwiek
trenuje umysł jest ślepą uliczką - zdaje mi się, że dotarłam do
jej kresu;
IMO: noszę w sobie głęboki szacunek dla rzeczywistości,
której często przeciwstawia się mit i fikcję będącymi produktem
ludzkiej fantazji; nie sądzę jednak, by hipotetyczne wektory
biegunowości były tutaj tak zdecydowanie prostopadle
przeciwstawne, jak w przypadku antynomii prawda - kłamstwo,
czy dobro - zło; zaś pojęcie "nierzeczywistość" jest dla mnie
całkowicie niejasne, jedyna jego definicja jaka mi się nasuwa
to: zaprzeczenie jakiegokolwiek bytu - tak więc absurdalnie
zaprzecza sam sobie i jako taki nie może stanowić określenia
przedmiotów istnienia;
i tak:
pojęcia, abstrakty, fantazje i mity, jak również odczucia
są bytami których istnienie potwierdzamy empirycznie,
jednakże ich podmioty np. Bóg, będące bytami mentalnymi
mogą nosić znamie nierzeczywistych jako byty "niefizyczne",
ale tu skłaniałabym sie raczej, do założenia, że takie przedstawianie
problemu nierzeczywistości jest raczej formą kolokwializmu
niż rzeczywistej ;) świadomości;

amen

pzdr
~~
Mania

ps chyba EOT drogi Czarku,
ta szermierka była czystą przyjemnością :)
_________
antykwariat
www.atticus.pl
_____________
alt.pl.hum.sztuka - archiwum
http://groups.google.com/groups?hl=pl&group=alt.pl.h
um.sztuka
http://atticus.pl/mania/

1. Data: 2003-01-29 09:50:57

Od: "Michał Mistak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jasne, jasne. :))))
> I Ty to doskonale widzisz i chciales mnie tylko oswiecic
> ta swiadomoscia.
> Dzieki eTT. Co ja bym bez Ciebie kurna poczal? ;DDD
>
> Czarek

test :-)
Onet wymiękł

Masz już jasność?