Re: nietypowy sciagacz [druty]

Data: 2003-12-07 08:38:26
Temat: Re: nietypowy sciagacz [druty]
Od: Grazyna <m...@g...pl>

Kaa wrote:

> Witajcie,
> mam ogromna prosbe - moze ktos zna przepis na bardzo scisly sciagacz
> do rekawow ?
> Robilam kiedys taki, ale gdzies mi zginela notatka.
> To nie test typowy sciagacz prawo-lewo, wychodzi jakby skladal sie z
> dwoch warstw, polowa oczek "nalezy" do prawej strony robotki, a polowa
> do lewej.
> Po przejsciu na normalny wzor robotka od razu bardzo sie rozszerza
> wiec nie trzeba dobierac po mankiecie oczek zeby uzyskac szeroki
> rekaw.
> [...]
?>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Wyproboj tak:
Przerabiasz dwa oczka, dwa nastepne zdejmij z drutu BEZ przerabiania,
prowadzac nitke z tylu roboty. W nastepnym rzedzie przerabiaj odwrotnie
:- przerobione w poprzednim rzedzie zdejmuj prowadzac nitke z tylu
roboty, a te uprzednio zdjete - przerabiaj :-)
W ten sposob tworzy sie dwuwarstwowa dzianina.

Mozna przerabiac po jednym oczku (jedno przerabiam, jedno zdejmuje, ale
wtedy wzor sciagacza nie wyjdzie)
Mam nadzieje ze pomoglam

Grazyna