Re: nieudane/udane zwiazki miedzyludzkie

Data: 2004-03-12 23:53:50
Temat: Re: nieudane/udane zwiazki miedzyludzkie
Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

Użytkownik "vonBraun" <i...@s...pl>
news:23b7.00000958.4052348f@newsgate.onet.pl...

> (A) Tak. W wątku tym zamierzam zbadać ograniczenia jakie ma
> wyjaśnianie zachowań człowieka odwołujące się do tzw. psychologii
> ewolucyjnej zatem będę reprezentował takie stanowisko dość
> konsekwentnie (przynajmniej na tyle na ile je rozumiem i zdołam
> obronić)
> por. wyżej (A)
> lecz też we wcześniejszym poście w punkcie 1) wskazuję, że tekst
> ten w innym wątku rozumiem inaczej i "używam" do czegoś innego.
> Zauważ, że piszę przecież:
> tu jest właśnie miejsce na całą złożoność możliwych
> [...]

tia,,
Piszesz o tzw. psychologii ewolucyjnej i prosisz o wyjaśnienie na czym
polega sprzeniewierzanie się ewolucji.
OK. Wyjaśnię Ci na przykładzie.
Gdyby dinozaury zaczęły uprawiać antykoncepcję to nie dożyły by
do naszych czasów więc zrobiły by ewolucję "w konia" widzisz więc
dlaczego dinozaury wymierają a ewolucja homo ~sapie wybiera
sobie "żółtego człowieka" choć wcale "żółty człowiek" nie ma najwięcej
złota, diamentów i bomb.

PS. "ładna" NIE "oznacza każdorazowej gotowości rzeczonego do
podzielenia się z nią pulą swoich genów" lecz jest przymiotnikiem
określającym wyraz twarzy a więc odczucie emocjonalne rzeczonego.
Ładna może być także rzeźba, fotografia, aktorka z ekranu tv itd. :-)
\|/ re: