nieumiejetność dochodzenia...

11. Data: 2005-08-23 14:20:00

Temat: Re: nieumiejetność dochodzenia...
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Himera" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
news:def9jh$b68$1@inews.gazeta.pl...

> Idz no do kosciola i na kolanach pros o wybaczenie a nie tutaj takie posty

Tak. To faktycznie jeden z lepszych sposobów na osiągnięcie orgazmu ...

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

12. Data: 2005-08-23 14:22:09

Od: "Winda" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Himera" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> Winda, kurwa mac, w wieku 17 lat?????
>
> Idz no do kosciola i na kolanach pros o wybaczenie a nie tutaj takie posty
> dajesz, czy ci juz sperma na mozg padla????
>
> Ta wspolczesna mlodziez.
>
> Boze miej nas w swojej opiece.

Sperma? wydawało mi się, że to raczej problem mężczyzn... rozumiesz -
nieopróżnione jądra... wtedy może to się podziewać w różnych miejscach - nie
wykluczając mózgu. Na mnie się nikt nie spuszcza, więc wykluczam możliwość
przedostania się spermy do mojego mózgu ;)

Czy 17 lat to Twoim nieskromym zdaniem za mało? I dlaczego...?
Współczesna młodzież szkolna już dawno ma to za sobą... (zaczyna się od 14
lat...!)

A do kościoła nie chodzę, szczególnie na kolanach... Wiesz, może idź i
pomódl się za mnie, a tymczasem ja dalej będę myśleć jak rozwiązać swój
problem... którego Ty jak się domyślam już dawno nie masz (pewnie z racji
wieku)...

13. Data: 2005-08-23 14:29:22

Od: "Cartman" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio czytalam newsweek chyba to byl i byl raport o mlodziezy, w jakim
> wieku zaczynaja pozycie seksualne. 16 lat!!!
> moze jestem staroswiecka, ale 16 lat??
> to jest zalosne. uprawianie seksu staje sie sportem, gdzie kazdy chwali
sie
> pobitymi rekordami, ile to panieniek/facetow zaliczyl.
> jak mozna nie miec takiego szacunku do swego ciala?

http://www.gazeta.pl/usenet/
Ja tam nie wiem ,nawet jak kochałem się z piętnastkami ,to z
miłości....,Nikogo nie zaliczałem ,a wiek ten był wówczas normą bo sam byłem
szesnastolatkiem i nie wydaje mi się żeby było to jakieś nie na miejscu ,ja
jak i moje partnerki mieliśmy z tego wiele radości i było to prawdziwe
nawet po piętnastu latach ,jak na to patrzę...chociaż trochę naiwne ,trzeba
przyznać....

14. Data: 2005-08-23 14:31:38

Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Winda <m...@t...pl> napisał(a):

> [...]
nie
> wykluczając mózgu. Na mnie się nikt nie spuszcza,

wiec moze niech zacznie to podobno pomaga na osiagniecie orgazmu.heh

> Czy 17 lat to Twoim nieskromym zdaniem za mało? I dlaczego...?
> Współczesna młodzież szkolna już dawno ma to za sobą... (zaczyna się od
14
> lat...!)

no wlasnie, kurwa. masz takie podejscie ze 14latki to juz robia to obciach
miec 17 lat i dalej byc dziewica/prawiczkiem.
jestes dzieciuch i myslisz jak dzieciuch.

> [...]
> pomódl się za mnie, a tymczasem ja dalej będę myśleć jak rozwiązać swój
> problem... którego Ty jak się domyślam już dawno nie masz (pewnie z racji

a pewnie ze pojde, chociaz nie bylam juz z 5 lat to pojde specjalnie i sie
pomodle za taka grzesznice jak ty.

15. Data: 2005-08-23 14:32:20

Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Himera" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> Tak. To faktycznie jeden z lepszych sposobów na osiągnięcie orgazmu ...

moze nie najlepszy ale przynajmniej ratujacy jej dusze.

16. Data: 2005-08-23 14:36:15

Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cartman <g...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> nawet po piętnastu latach ,jak na to patrzę...chociaż trochę naiwne ,trzeba

wydaje mi sie ze 15, 16 lat to jeszcze dziecko. osoba ktora nie ma w pelni
rozwinietej swiadomosci i ktora latwo manipulowac, ktora poddaje sie tredom
jakie kreowane sa przez srodowisko i media.

17. Data: 2005-08-23 14:42:46

Od: "Winda" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiec moze niech zacznie to podobno pomaga na osiagniecie orgazmu.heh

podobno? skąd to przeświadczenie?

> no wlasnie, kurwa. masz takie podejscie ze 14latki to juz robia to obciach
> miec 17 lat i dalej byc dziewica/prawiczkiem.
> jestes dzieciuch i myslisz jak dzieciuch.

Dziękuję za komplement. Uwielbiam się czuć młodo na duszy i ciele, a
szczególna przyjemność sprawia mi to, gdy ktoś to dostrzega.
A wracając do tematu, to skąd przyszło Ci do głowy, że mam takie podejście?
To są po prostu fakty, a ja mając 17 lat poczułam, że to jest odpowiedni
moment i zrobiłam to czego oczywiście nie żałuję.
Wiesz, ciekawi mnie, kiedy Ty zaczęłaś... a może jeszcze wcześniej, tylko
teraz próbujesz się jakoś usprawiedliwiać wewnętrznie naskakując na innych?
Pozatym Twoje wypowiedzi są niekulturalne - pragnę zauważyć i powinnam
uraczyć Cię vice-versa komplementem, ripostując: któż więc jest w tym
towarzystwie dzieciuchem?

> a pewnie ze pojde, chociaz nie bylam juz z 5 lat to pojde specjalnie i sie
> pomodle za taka grzesznice jak ty.

Grzesznicę powiadasz... hmm... toz to bardzo ciekawe.
Jednak stereotypy jakoby kochanie się było grzechem śmiertelnym i brudziło
człowieka - dalej panują.
A myślałam, że już średniowiecze za nami ;)

I jeszcze na sam koniec - proszę o wypowiadanie się na temat pod moim
postem.

18. Data: 2005-08-23 14:47:38

Od: "Cartman" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Już wiem co Ci jest !....symptom Rydzyka ,my się modlimy i dajemy na tace
,a żydzi i niewierni się dupcą i żyją w grzechu z dziką przyjemnością
.Sumienie mnie gryzie ,chyba wyślę jakiś przekaz na radjo Maryja....

PS A może masz racje ????

19. Data: 2005-08-23 14:52:34

Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cartman <g...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> ,a żydzi i niewierni się dupcą i żyją w grzechu z dziką przyjemnością
> ..Sumienie mnie gryzie ,chyba wyślę jakiś przekaz na radjo Maryja....

Cartman nie mow nikomu ale mam ubaw.

20. Data: 2005-08-23 14:57:19

Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Winda <m...@t...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Himera" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> podobno? skąd to przeświadczenie?

przeczytalam w Medical Journal.

> Dziękuję za komplement. Uwielbiam się czuć młodo na duszy i ciele, a
> szczególna przyjemność sprawia mi to, gdy ktoś to dostrzega.

to nie byl komplement.

> A wracając do tematu, to skąd przyszło Ci do głowy, że mam takie
podejście?
> To są po prostu fakty,

podbijasz statystyki.

a ja mając 17 lat poczułam, że to jest odpowiedni
> moment i zrobiłam to czego oczywiście nie żałuję.

oczywiscie ze nie zalujesz.

> Wiesz, ciekawi mnie, kiedy Ty zaczęłaś... a może jeszcze wcześniej, tylko
> teraz próbujesz się jakoś usprawiedliwiać wewnętrznie naskakując na
innych?

masz racje, przejzalas mnie.
> Pozatym Twoje wypowiedzi są niekulturalne - pragnę zauważyć i powinnam
> uraczyć Cię vice-versa komplementem, ripostując: któż więc jest w tym
> towarzystwie dzieciuchem?

staram sie byc kulturalna do ciebie bos nowa i mloda.

> Grzesznicę powiadasz... hmm... toz to bardzo ciekawe.
> Jednak stereotypy jakoby kochanie się było grzechem śmiertelnym i brudziło
> człowieka - dalej panują.
> A myślałam, że już średniowiecze za nami ;)

sredniowiecze tak, ale grzech byl, jest i bedzie.

> I jeszcze na sam koniec - proszę o wypowiadanie się na temat pod moim
> postem.

????

ps. chodzi mi tylko o twoja dusze.

terapeuta też człowiek