niezwykla przyprawa do zwyklych frytek ?

1. Data: 2006-08-20 18:53:08

Temat: niezwykla przyprawa do zwyklych frytek ?
Od: "jepic" <j...@t...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi

w barze kolo mojej pracy podaja frytki posypane jakas przyprawa - mieszanka,
smakuje rewelacyjnie, ostatnio w petra gyros przyprawilam sobie sama frytki
czyms co wygladalo w solniczce jak papryka... - w smaku niemal identyczne
jak ta przyprawa w barze ...
w zadnym punkcie nie zdradzili mi co to takiego, padlo tylko: receptura
szefa i "sol do frytek"

po uruchomieniu wszystkich zmyslow udalo mi sie "odizolowac": CHYBA: papryka
(nie wiem jaka), sol, czosnek ... co dalej nie wiem

sprawdzilam 3 przyprawy do ziemniakow, ale niestety nic nie utrafilam - w
sumie sporo tego na rynku, a mi sie nie wydaje by w takiej gastronomii
kupowali przyprawy sprzedawane po pare gram - zapewne jakies opakowania
kilogramowe firmy nieznanej (maja powystawiane tego kilkanascie pelnych
solniczek(duzych)); moga tez mieszanke sporzadzac osobiscie...

bardzo lubie ten smak - moze ktos wskaze mi wlasciwy kierunek poszukiwan ?
Jepic

2. Data: 2006-08-20 18:54:05

Temat: Re: niezwykla przyprawa do zwyklych frytek ?
Od: "piotr'ek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bardzo lubie ten smak - moze ktos wskaze mi wlasciwy kierunek poszukiwan ?

Kamis coś takowego produkuje. Oczywiście w sklepie znajdziesz 20 gram, a w hurtowni 2
kg.

*piotr'ek*

3. Data: 2006-08-20 19:52:08

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-08-20 20:53:08 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *jepic* skreślił te oto słowa:

> bardzo lubie ten smak - moze ktos wskaze mi wlasciwy kierunek poszukiwan ?

Tez lubie, w Niemczech kupuje gotowca firmy Fuchs.
W składzie ma sól, curry, papryke, aromat. Zawiera także soję, mleko,
seler, musztarde i sezam.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

4. Data: 2006-08-20 23:12:44

Od: "Doruni" <dosia@(e)poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja kupuje przyprawę do frytek z Lider Price, choć większości produktów tej
firmy jest poniżej 'norm' smakowych, to ta mieszanka jest naprawdę godna
polecenia!

--
Doruni

5. Data: 2006-08-20 23:53:08

Od: robbi <r...@n...frompoznan.com> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> Tez lubie, w Niemczech kupuje gotowca firmy Fuchs.
> W składzie ma sól, curry, papryke, aromat. Zawiera także soję, mleko,
> seler, musztarde i sezam.

A moze znasz proporcje w jakich to wymieszac ? Skladniki sa zachecajace
(z wyjatkiem soji i mleka ;]).

--
pzdr
robbi

6. Data: 2006-08-21 00:29:58

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jepic" <j...@t...o2.pl> wrote in message
> [...]
> solniczek(duzych)); moga tez mieszanke sporzadzac osobiscie...
>
> bardzo lubie ten smak - moze ktos wskaze mi wlasciwy kierunek poszukiwan ?

Kamis Catering?

7. Data: 2006-08-21 01:05:18

Od: "eM eL" <badbatz99@hotmailCUT_THIS_OUT.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> co wygladalo w solniczce jak papryka... - w smaku niemal identyczne jak ta

Nie wiem co to moze byc, ale poszukaj amarykanskiej przyprawy pod nazwa "Old Bay" -
frytki posypane ta przyprawa i lekko skropione octem jablkowym sa rewelacyjne.

8. Data: 2006-08-21 07:59:42

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-08-21 01:53:08 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *robbi* skreślił te oto słowa:

> A moze znasz proporcje w jakich to wymieszac ? Skladniki sa zachecajace
> (z wyjatkiem soji i mleka ;]).

Nie, nie podają procentów na etykietce ;)
Ale mozesz wpaść spróbować ;>

9. Data: 2006-08-21 16:28:08

Od: "adrian.o" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jepic napisał(a):
> [...]
> solniczek(duzych)); moga tez mieszanke sporzadzac osobiscie...
>
> bardzo lubie ten smak - moze ktos wskaze mi wlasciwy kierunek poszukiwan ?

dobrze frytki smakuja z majonezem (Babuni) zmieszanym ze sproszkowana curry

10. Data: 2006-08-21 22:10:45

Od: robbi <r...@n...frompoznan.com> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> Nie, nie podają procentów na etykietce ;)
> Ale mozesz wpaść spróbować ;>

OK. Przygotuj modelke ;D

--
pzdr
robbi

kolacja we dwoje z kurczaczkiem w roli głównej
He...he
sandacz
Ciasto z oliwkami ( Kreta ) - szukam przepisu
Wedliny domowe - przepisy i nie tylko