nifuroksazyd

1. Data: 2003-03-25 18:29:56

Temat: nifuroksazyd
Od: "mik" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
dostalem na bol brzucha.
co to jest? slabe? silne? skuteczne?

2. Data: 2003-03-25 19:35:47

Temat: Re: nifuroksazyd
Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mik" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:b5q779$p9l$1@kujawiak.man.lodz.pl...
> Witam,
> dostalem na bol brzucha.
> co to jest? slabe? silne? skuteczne?

bardzo dobry i skuteczny chemioterapeutyk
dziala w jelitach, stosowany przy schorzeniach bakteryjnych
uwaga: czeste jest niewlasciwe dawkowanie

3. Data: 2003-03-25 19:38:43

Od: "mik" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> uwaga: czeste jest niewlasciwe dawkowanie
a jak powinno sie go brac(ja biore 2 tabletki 100mg co 6 godzin)

4. Data: 2003-03-25 21:29:33

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> a jak powinno sie go brac(ja biore 2 tabletki 100mg co 6 godzin)

OK

5. Data: 2003-03-26 10:52:08

Od: "skoniu" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mik" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> dostalem na bol brzucha.
> co to jest? slabe? silne? skuteczne?
> Pozdrawiam
Witam. Nifuroksazyd był rewelacyjny przy biegunkach - działał niemal "od
ręki" (piszę w czasie przeszłym bo stosowałam to ok. 8 lat temu - dla
dziecka).
Skokasia

6. Data: 2003-03-26 19:54:06

Od: "Janusz Regulski" <j...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nifuroksazyd stosuje sie przy ostrych lub przewleklych biegunkach w
przebiegu bakteryjnych zakazen ukl pokarm. Dawkowanie jest dobre, aczkolwiek
nie wolno brac leku dluzej niz 7 dni i w trakcie przyjmowania duzo pic i
uzupelniac elektrolity.

7. Data: 2003-03-26 21:06:59

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Regulski" <j...@b...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
aczkolwiek
> nie wolno brac leku dluzej niz 7 dni i w trakcie przyjmowania duzo pic i

tak, wlasciwie zaleca sie okres leczenia 6 dni (tyle jest leku w 2 op.)
aczkolwiek pamietam, ze dawniej zalecano stosowanie przez 3 dni

8. Data: 2003-03-27 05:36:51

Od: "Janusz Regulski" <j...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz racje. Takie dlugie stosowanie leku podaja w pharmindexie, choc jestem
za tym, by odstawic go jak minie biegunka po- 2, 3 czy 5 dniach.
Użytkownik "pestifer" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> >
> tak, wlasciwie zaleca sie okres leczenia 6 dni (tyle jest leku w 2 op.)
> aczkolwiek pamietam, ze dawniej zalecano stosowanie przez 3 dni

oczy...
Bialy Jezyk .. hmmm
opryszczka! pomocy!
okulary do komputera "zerówki" a ból oczu
Gdzie coś znaleść o szkodliwym działaniu hałasu?