Re: niowych dni.

Data: 2019-06-08 12:19:35
Temat: Re: niowych dni.
Od: Trybun <M...@j...ru>

W dniu 07.06.2019 o 04:56, Ilona pisze:

> Zdaje się, że srodki dyplomatyczne zostały juz wyczerpane?
>
> //pozostaje argument siły:
>
> The slave fortress of Lomboko "does not exist"
> Captain Fitzgerald.
> https://www.youtube.com/watch?v=LmRyIrkDy40

Dam za przykład Chiny - tyle lat walki o lepsze życie dla ludzi i co? -
W praktyce cofnięcie się o krok do tyłu od czasów gdy każdy Chińczyk
miał zagwarantowane dach nad głową i miskę zupy, wyewoluowali na tyle że
dzisiaj Chińczyk traktowany jest jak śmieć. Z drugiej strony weźmy takie
USA, gdy w Chinach Mao zaczynał rewolucję   to na plantacjach czy w
fabrykach robotnicy padali jak muchy, dzisiaj w USA praktykuje się
zamykanie wielomilionowych inwestycji na długi czas tylko z tego powodu
że miał miejsce wypadek przy pracy.