Re: niowych dni.

Subject: Re: niowych dni.
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<5cf3c0b1$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
<qd44tj$cvr$1@node2.news.atman.pl>
<5cf8e281$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
<qdcjpa$552$1@node1.news.atman.pl>
<5cfb8bb7$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
<qdh3nf$1j3$1@node1.news.atman.pl>
<5cfcb5c9$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
<qdjo6o$equ$1@node2.news.atman.pl>
<5cffbee2$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
<qdpcba$pe1$1@node1.news.atman.pl>
<5d00b50b$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
<qdub9n$6ts$1@node2.news.atman.pl>
<5d02cc05$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
<qduj4r$dtl$2@node2.news.atman.pl>
From: Kviat
Date: Fri, 14 Jun 2019 01:15:33 +0200

W dniu 14.06.2019 o 00:35, Ilona pisze:
> [...]
Eq/s-l225.jpg
_/6-x-40-Watt-klar-Longlife-Gl%C3%BChlampen-Gl%C3%BC
hbirnen.jpg

7-klar-Gluehlampen-Birnen-Gluehbirne-DDR-220-230V-25
00h-/172384463064

> Jednak jesteś głupszy, niz zakładalem.
>
> //te żarówki produkowane są z powodzeniem dla celów specjalnych, jednak
> na rynek nie trafiaja.

A celem specjalnym jest zamontowanie ich w twojej głowie, żeby chociaż
troszeczkę rozświetliły ten mrok panujący wewnątrz. A że trwałość tych
żarówek była tylko teoretyczna, więc tylko teoretycznie rozświetliły
mrok w twojej czaszce.

Jesteś większym debilem niż sądziłem.
Pewnie napęd antygrawitacyjny też jest produkowany do celów specjalnych,
jednak na rynek nie trafia :):):)

No ja pierdolę, dziecko ogarnij się. Wykazałem czarno na białym, że
bredzisz, że nawet nie rozumiesz linków które sam cytujesz, a dalej brniesz.

Napieraj, kto i gdzie produkuje te żarówki do celów specjalnych? Jakie
to są te cele specjalne? I kto ci zdradził te tajemnice, które są
ukrywane przed światem :):):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr