niska lodówka

1. Data: 2006-11-06 14:54:13

Temat: niska lodówka
Od: "-ZED-" <w...@t...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Ja znowu po prośbie. ;-)
Czy wie ktoś z Was, kto produkuje lodówki (najchętniej z zamrażalnikiem - może
być symboliczny) o wysokości do 82cm?
Do firmy by mi się przydała i nie może być wyższa. Wszystko, co znalazłem
jest 83-85cm. Coś niższego ktoś z Was zna?

2. Data: 2006-11-06 22:21:50

Temat: Re: niska lodówka
Od: Tomasz Piasecki <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

-ZED- wrote:

> Do firmy by mi się przydała i nie może być wyższa. Wszystko, co znalazłem
> jest 83-85cm. Coś niższego ktoś z Was zna?
Pod blat? Liebherr ma model małej lodówki z możliwością zdjęcia blatu i
zabudowy pod blatem kuchennym.

http://www.liebherr.com/hg/en/82728.asp

TP.

3. Data: 2006-11-06 22:48:44

Od: "-ZED-" <w...@t...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

"Tomasz Piasecki" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Pod blat? Liebherr ma model małej lodówki z możliwością zdjęcia blatu i
> zabudowy pod blatem kuchennym.

No to utrudnię - nie do zabudowy. Musze ja wpakować w miejsce, gdzie jest tak
nisko, bo mam za małe pomieszczenia w firmie i nie moge jej postawić nigdzie,
gdzie jest wyżej. ;-)
Zapomniałem o tym, że podblatowe przeglądałem. Może być bardzo mała, bo
ma głównie pierogi, krokiety i inne obiady rano zakupione, do obiadu
w stanie świeżym utrzymać, a może i na drugi dzień zjadliwymi pozostawić.
Super, jesli ze dwa worki karmy mrożonej dla ludzi by mi tam weszły.

No dobra - może być do zabudowy, ale jeszcze mniejsza - musi mieć to ograniczenie
wysokości. Takie w hotelach - w pokojach sa malutkie.
Coś jak to:
http://allegro.pl/item138998733_chlodziarka_z_angli_
stella_artois_super_zobacz.html
Ale lodówka, a nie chłodziarka do napojów. ;-)

Wiem, że to istnieje, bo nie jeden raz widziałem. W wersji do zabudowy i
wolnostojącej
Ale jak zaczałem się rozglądać, to nagle - niekt nie produkuje, a w sklepach
"od dawna takich nie mieliśmy".

--
Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 >
Ja kiedyś zniosłem jajo, z nadzieją, że wykluje się z niego ptaszek i

4. Data: 2006-11-06 23:39:29

Od: Tomasz Piasecki <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

-ZED- wrote:
> Wiem, że to istnieje, bo nie jeden raz widziałem. W wersji do zabudowy i
> wolnostojącej
No to ten sam liebherr ma lodówki o wysokości ca. 60cm. Tylko pewnie
trzeba zamówić i czekać.

TP.

5. Data: 2006-11-06 23:45:28

Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "-ZED-" <w...@t...polbox.com> napisał w wiadomości

> Zapomniałem o tym, że podblatowe przeglądałem. Może być bardzo mała,

Jak może być bardzo mała, to proszę:
http://www.market-az.pl/produkt599/product_info.html
?osCsid=3cbc40b950a2bbdd0602ab5c8a4a0df2

pozdrawiam,
Lesława Jaworowska
--
Kłamstwo obiegnie połowę miasta zanim prawda wdzieje buty
http://leslawa-ignaszewska.com

6. Data: 2006-11-06 23:48:14

Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "-ZED-" <w...@t...polbox.com> napisał w wiadomości

Jak sądzę chodziło Ci o coś takiego?
http://www.minibary.com.pl/

pozdrawiam,
Lesława Jaworowska
--
Gdy zły los rzuca w Ciebie nożem,
istnieją dwa sposoby złapania tego noża- za ostrze lub rękojeść

7. Data: 2006-11-06 23:50:49

Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <i...@g...com> napisał w wiadomości

Nawet jest jedna na allegro
http://www.allegro.pl/item139376259_lodowka_hotelowa
_firmy_bomann_catronic_faktura.html

pozdrawiam,
Lesława Jaworowska
--
Kłamstwo może rodzić kwiaty, ale nigdy owoce
(Chińskie)

8. Data: 2006-11-06 23:58:57

Od: sziwa <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 6 Nov 2006 15:54:13 +0100, -ZED- napisał(a):

> [...]
> Do firmy by mi się przydała i nie może być wyższa. Wszystko, co znalazłem
> jest 83-85cm. Coś niższego ktoś z Was zna?

http://www.kajtagdrtv.pl/product_info.php?products_i
d=1768
http://www.avans.pl/sklep/product_info.php?products_
id=3046
http://www.avans.pl/sklep/product_info.php?products_
id=3047
http://www.avans.pl/sklep/product_info.php?products_
id=5944

To było łatwe ;)

sziwa

9. Data: 2006-11-07 08:07:56

Od: "-ZED-" <w...@t...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

> Nawet jest jedna na allegro http://www.allegro.pl/item139376259_lodowka_hotelowa
_firmy_bomann_catronic_faktura.html

Heh... Dzięki. Do głowy by mi nie przyszło, a to przecież oczywiste.
Wpisywałem niska, mała, a tu 85cm. ;-)

--
Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 >
A pamiętasz tablice BHP z napisem

10. Data: 2006-11-07 08:11:03

Od: "-ZED-" <w...@t...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

"sziwa" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> To było łatwe ;)

A ściągnij 1 cm dla pewności, że wlezie. I juz się robi trudno.
I jeszcze kwestia jakiejs wentylacji tego.
http://www.allegro.pl/item139376259_lodowka_hotelowa
_firmy_bomann_catronic_faktura.html
Tu już jest blisko szcześcia, tylko się zapytam, czy to mrozi.

--
Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 >
Zresztą wszyscy wiedzą, że za Daniela wyszłam dla jego kont

Pomysl na grzejniki w kuchni
Taksa u notariusza
lodowka ARISTON MBM1822V... i dziwne dzwieki :)
[OT] Poszuję właścicieli działek Łominaki przy Kampinosie
zapach pleśni