Bassett, bzdety czyli poziom grupy

1. Data: 2004-01-31 13:59:43

Temat: Bassett, bzdety czyli poziom grupy
Od: "niunia" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od pewnego czasu p. Bassett użala się nad poziomem prk. Przejrzałam archiwum
i nie znalazłam żadnego dłuższego wątku, który byłby autorstwa p. Bassett i
który prowadziłaby w jakiś zorganizowany sposób. P. Bassett pojawia się w
poszczególnych watkach w pojedyńczych postach, w których wychwala samą
siebie. Nazywa się autorką przepisów, choć w archiwum niejednokrotnie
członkowie prk wskazują, że sa to przepisy przepisane z innych źródeł
głównie angielskojęzycznych, których autorstwo przypisuje sobie rzeczona
postać. Może więc mniej zadufania p. Bassett.
niunia

1. Data: 2004-01-31 14:21:25

Temat: Re: niunia, bzdety czyli poziom co poniektórych osób
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niunia" <n...@w...pl>
[...]
> pojawia się

... i znika ...

> w poszczególnych watkach w pojedyńczych [...]

a nie zajrzy do słownika.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2004-01-31 14:45:18

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JerzyN napisał:

> a nie zajrzy do słownika.

Nie niunia jedna, jeszcze to 'ń' jest w miarę delikatne. Ale na widok
tych 'korzuchów', 'ważenia się' potraw i ortografii magistra inżyniera
można dostac oczopląsu.
--
pa, BasiaBjk

1. Data: 2004-01-31 14:53:01

Od: "niunia" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości
> a nie zajrzy do słownika.
Dzienki Jeży, rze zrozumiałeś tekst jaki zamięńściłam.
niunia

1. Data: 2004-01-31 14:59:25

Temat: Re: Bassett, bzdety czyli poziom grupy
Od: "Beata Księżyk" <b...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niunia" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> głównie angielskojęzycznych, których autorstwo przypisuje sobie rzeczona
> postać. Może więc mniej zadufania p. Bassett.

Nie rozumiem co ten tekst na wspolnego z kuchnia.

Beata

1. Data: 2004-01-31 15:06:18

Od: "niunia" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Księżyk" <b...@e...com.pl> napisał w wiadomości
> archiwum
Bassett

> Nie rozumiem co ten tekst na wspolnego z kuchnia.
p. Bassett to postać tu kultowa - sama nazywa się autorką przepisów, choć
udowodniono jej niejednokrotnie plagiaty z książek anglojęzycznych, czy z
opakowań ersatzów kupowanych w marketach. Tyle ma to wspólnego z kuchnią, że
tu preferujemy szczerość kuchenną, a nie zadęcia.
niunia

1. Data: 2004-01-31 15:12:30

Od: "Beata Księżyk" <b...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
że
> tu preferujemy szczerość kuchenną, a nie zadęcia.

No i co z tego, to nie jest problem kuchenny. Nawet jesli tak robi to jest
to jej problem i nie powinien byc tu poruszany. Jesli ci to przeszkadza nie
czytaj wiadomosci od niej i juz. Po co takie rzeczy na grupie poruszac. Rok
temu naprawde z przyjemnoscia wchodzilo sie na ta grupe i czytalo, a teraz
kazdy swoje zlosci tu przelewa.

Beata

1. Data: 2004-01-31 15:12:56

Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie rozumiem co ten tekst na wspolnego z kuchnia.
Bardzo proszę, nie wyciągajcie mi tej niuni z kilfajla. Jak już musicie
jej odpowiadać, to wycinajcie cytaty. Po co ja mam czytać te jej
wypociny.

Hania

1. Data: 2004-01-31 15:19:55

Temat: Re: XXXXXX, bzdety czyli poziom grupy
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 31 janvier 2004 ŕ 16:06:18, niunia a écrit :

> p. Bassett to postać tu kultowa

Ty tez, dzdzu, ty tez ;-)

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2004-01-31 15:23:12

Od: "niunia" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Rok
> temu naprawde z przyjemnoscia wchodzilo sie na ta grupe i czytalo, a teraz
Kto rok temu wchodził na tę grupę z przyjemnością ten wchodził. Kwitło tu
kółko adoracji Najwyższego Autorytetu. Teraz tego nie ma i powróciła
normalność, a nie kląskanie i wyjadanie sobie resztek z dziur w zębach.
"Pychotka"! :-((((
Teraz nie ma tej zatęchłej atmosfery, tylko pani Be nie może się pogodzić z
tym, ze podzieliła los Sadsama Husajna.
niunia

drylowanie gruszek
Krem do tortu z masłem czy z masmixem?