Re: niusy

Data: 2000-04-28 09:48:07
Temat: Re: niusy
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl>

KATARZYNA SORNAT wrote:
> Zazdroszcze Wam, u mnie juz ponad 30 stopni, wiosenne rosliny dawno
> przekwitly, zielen niedlugo zacznie schnac, e, szkoda mowic. Co prawda
> kwitna bougainvillea'e i hibiscus'y.

Nie ma czego zazdroscic, u nas to samo tylko kilka dni pozniej. Z ta
tylko roznica, ze u mnie nie kwitna bougainvillea'e i hibiscus'y.
Byla zima, dwa dni wiosny i juz lato. Kto ukradl wiosne?

Dlaczego MSWiA nie zajelo sie jeszcze ta sprawa?! Dlaczego minister jest
bierny? ;-)

Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek Koterba

--