niusy

21. Data: 2000-04-21 06:26:36

Temat: Re: niusy - przymrozki w maju?!
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

>Kto patrzyl na ksiezyc w sobote, poniedzialek i wtorek. Widoczny byl piekny
>pierscien wokól tarczy, w sobote nawet dwukolorowy, pomaranczowozloty. To
>dobra wrózba.
>Jerzy
byl widzialem,ale co wrozy?
juras

22. Data: 2000-04-21 18:52:07

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> byl widzialem,ale co wrozy?
> juras
jeszcze pare dni takiej samej pogody jak teraz.
Jerzy

23. Data: 2000-04-22 09:59:01

Temat: Odp: niusy
Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:
> Co nowego? trochę nowych roślinek posadzone, dużo szpaków (wczoraj rano
nie
> dały mi usnąć, tak się wydzierają),

(:-)) Bo one wiedzą że rano się WSTAJE ......a nie USYPIA!!!

> No i sucho, a wszystko przekwita w tempie przyspieszonym.
> Tu prośba do Jagody, aby umyła w końcu samochód:-).

Pomimo szczerych chęci nie mogę, bo od tygodnia jest w serwisie i na Święta
go nie będzie (:-((. Nie pozostaje nic innego, jak dobrze podlewac (:-))
Pozdrawiam swiątecznie - Jagoda

24. Data: 2000-04-25 16:02:56

Temat: Re: niusy
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pomimo szczerych chęci nie mogę, bo od tygodnia jest w serwisie i na
Święta
> go nie będzie - Jagoda
Zmień serwis, jak "tyle" biorą to mogliby ci umyć i samochód.
Pozdrawiam Jerzy

25. Data: 2000-04-28 09:48:07

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

KATARZYNA SORNAT wrote:
> Zazdroszcze Wam, u mnie juz ponad 30 stopni, wiosenne rosliny dawno
> przekwitly, zielen niedlugo zacznie schnac, e, szkoda mowic. Co prawda
> kwitna bougainvillea'e i hibiscus'y.

Nie ma czego zazdroscic, u nas to samo tylko kilka dni pozniej. Z ta
tylko roznica, ze u mnie nie kwitna bougainvillea'e i hibiscus'y.
Byla zima, dwa dni wiosny i juz lato. Kto ukradl wiosne?

Dlaczego MSWiA nie zajelo sie jeszcze ta sprawa?! Dlaczego minister jest
bierny? ;-)

Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek Koterba

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

26. Data: 2000-05-02 22:16:45

Od: "Joanna Bałuszek" <J...@C...Pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Nowicka wrote in message ...
>Morela kwitnie, (...)

u mnie juz zrzuca(ila) kwiatki :] mialam w lykend "sniezyce"

> hiacynty jak szalone, tulipany,
>narcyzy rowniez, ...

tez... trawa czeka az znajde jakiegos
milego_przystojnego_silnego_i_inteligentnego_mezczyz
ne zeby ja skosil ;)

a poza tym wyrosly mi PINUSy ARISTATy :))) ktore dostalam od P.Siciarskiego

aska

MAPA NASADZEŃ OGRODNIKÓW
Iglaki na balkonie
roze
www.mtd.pl
ranking - nie na temat ogordniczy - dlugie i nudne