nivea visage

1. Data: 2003-08-06 10:58:19

Temat: nivea visage
Od: "Ania S." <a...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nivea Visage to ponoc rewelacyjny krem na lato.. hmm... kupiłam i w czasie
tych upałów u mnie kompletnie się nie sprawdza.. Mam wrazenie,że cała woda
zawarta w kremie wypływa na skóre..
lepiej się sprawdza krem z witaminami avonu, chociaż jest cięższy..
Czy wasza skóra podobnie reaguje na ten krem?
Pozdrawiam słonecznie!
Ania S.

1. Data: 2003-08-06 11:51:28

Temat: Re: nivea visage
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania S." <a...@n...interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> lepiej się sprawdza krem z witaminami avonu, chociaż jest cięższy..
> Czy wasza skóra podobnie reaguje na ten krem?

krem ok ale który nazwa Visage to cała seria produktów a nie nazwa jednego
produktu.
p.

1. Data: 2003-08-06 13:05:10

Od: "Ania S." <a...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

chodzi mi o krem Aqua Beauty.
Pozdrawiam! Ania S.

1. Data: 2003-08-06 13:30:27

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chodzi mi o krem Aqua Beauty.
> Pozdrawiam! Ania S.
>
> witam
znam ten krem i stwierdzam brak rewelacji,bardzo lubie firme Nivea ale chyba
do kremów nie mają reki oprócz tradycjnego kremu w niebieskim opakowaniu
Nivea który jest do wszytskiego.
co do Aqua to wszytsko spływa bez względu na rodzaj cery.
pozdrawiam
p.

1. Data: 2003-08-06 20:01:50

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lepiej się sprawdza krem z witaminami avonu, chociaż jest cięższy..
> Czy wasza skóra podobnie reaguje na ten krem?

Bardzo lubie ten krem, swietnie nawilza moja skore, ale z latem kojarzy mi
sie jedynie jego swiezy zapach i dosc lekka konsystencja. Na pewno nie
matuje (pod tym wzgledem zadnych rewelacji), ale i specjalnie nie
natluszcza..taki lekki, przyjemny kremik w fajnym sloiczku ;)

zielona herbata
[Wawa] farbki do ubran
ABGymnic - czy to coś daje? Warto?
pmocy, pilne!