nizoral

1. Data: 2003-10-27 19:24:12

Temat: nizoral
Od: "Madrin" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
jakis czas temu pytalam o szampon na lupiez
poradziliscie Nizoral i taki tez nabylam :)
teraz pytanie inne nieco, ale rowniez w temacie
mianowicie:
strasznie ciezko rozczesuja mi sie wlosy i zawsze musze po myciu uzywac
odzywek
ciekawa jestem wiec czy jesli umyje wlosy nizoralem to moge potem uzyc
odzywki?
bo nie wiem czy to naprzyklad ona w jakims stopniu nie moze byc przyczyna
lupiezu
obecnie uzywam odzywki winogronowej z Avonu, poprzednio odzywki Dove
prosze o rade
i z gory dziekuje

Madrin

1. Data: 2003-10-27 19:44:07

Temat: Re: nizoral
Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lupiezu
> obecnie uzywam odzywki winogronowej z Avonu, poprzednio odzywki Dove

na 100% nie jestem pewna, ale używanie odzywki chyba nie zmniejszy działania
Nizoralu, możesz ewentualnie kupić odżywkę do włosów z łupieżem (nie
potrafię polecić konkretnej ale na pewno sobie poradzisz z wyborem) ;-)

Kamila

1. Data: 2003-10-27 20:15:38

Od: "Agalay" <a...@g...plUSUNTO> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madrin" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> strasznie ciezko rozczesuja mi sie wlosy i zawsze musze po myciu uzywac
> odzywek
> ciekawa jestem wiec czy jesli umyje wlosy nizoralem to moge potem uzyc
> odzywki?

witaj:)
Ja po uzyciu szamponu przeciwlupiezowego ZAWSZE uzywam odzywki, bo wlosy sie
kluszcza. Odzywke nakladam na wlosy powyzej jakis 5cm od skory glowy! Wtedy
wloski daja sie latwo rozczesac a mam pewnosc ze nie ingeruje w dzialanie
przeciwlupiezowego na skorze (tak radzila mi Pani w aptece). No i nie
uzywalabym odzywki przeciwlupiezowej po nizoralu, to jest lekarstwo i lepiej
nie mieszac.

1. Data: 2003-10-28 06:43:16

Od: "Madrin" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agalay <a...@g...plUSUNTO> w wiadomości do grup dyskusyjnych