na tropie nowego zapachu...;-)

1. Data: 2003-10-27 08:52:33

Temat: na tropie nowego zapachu...;-)
Od: "Ania J." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Szukam dla siebie nowego zapachu na co dzień. Do tej pory używałam wody
toaletowej Pret a Porter Coty [ uwielbiam , mój faworyt] i dezodorantu
perfumowanego Summer Gabriela Sabatini [ ten się podoba mojemu TŻ].
Czyli zapachy raczej lekkie, łatwe i przyjemne...:-)
Obecnie zastanawiam się nad Hugo Boss [szaro-srebrne lub czerwone
opakowanie] - co o nich myślicie, jak się mają waszym zdaniem do dwóch
poprzednich?
Jaki inny ewentualnie zapach polecacie do powąchania w perfumerii?? :-)
Dzięki za wszelkie sugestie.

--
Ania J.

1. Data: 2003-10-27 08:59:41

Temat: Re: na tropie nowego zapachu...;-)
Od: "Jesus" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki inny ewentualnie zapach polecacie do powąchania w perfumerii?? :-)
> Dzięki za wszelkie sugestie.

Nie wiem dokładnie jak sie to nazywało, ale moja dziewczyna uzywała zapachy
orchidei (no cudo) tylko że jakos ostatnio niemożna go znaleść w sklepach,
jeslibyś znalazła takowy to polecam i oczywiście proszę o info gdzie można
go nabyć (pewnie bym kupił całą zgrzewkę)

pozdro

1. Data: 2003-10-27 09:16:04

Od: "Ania J." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesus wrote:
> [...]
> znaleść w sklepach, jeslibyś znalazła takowy to polecam i oczywiście
> proszę o info gdzie można go nabyć (pewnie bym kupił całą zgrzewkę)

możesz opisać opakowanie??

1. Data: 2003-10-27 09:24:47

Od: "Jesus" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> możesz opisać opakowanie??

Dopytam się dziewczyny, ja tylko wąchałem, to był ostatni flakonik który
miała, pudełka niewidziałem, ale jak tylko sie dowiem natychmiast napiszę

Pozdro

1. Data: 2003-10-27 10:15:39

Od: "Karolina" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poprzednich?
> Jaki inny ewentualnie zapach polecacie do powąchania w perfumerii?? :-)

Jezeli chodzi o Hugo Boss to polecam te w szaro-czerwonym opakowaniu :-))
A z innych moge polecic: Davidoff Cool Water, Clinique Happy, Bogner Snow.

Pozdrawiam

Karolina

1. Data: 2003-10-27 10:28:34

Od: "ripple" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania J." <a...@o...pl> napisał w wiadomości
| Witam!
| Obecnie zastanawiam się nad Hugo Boss [szaro-srebrne lub czerwone
| opakowanie] - co o nich myślicie, jak się mają waszym zdaniem do dwóch
| poprzednich?

polecam szarego hugo bossa, to mój ulubiony zapach już od dłuższego czasu,
jeszcze nie znalazłam innego który mógłby go zastąpić, a szukam intensywnie
;))
asia

1. Data: 2003-10-27 13:09:57

Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poprzednich?
> Jaki inny ewentualnie zapach polecacie do powąchania w perfumerii?? :-)

mi sie podoba.. bardzo wrecz.... ten najnowszy..
pozdr
Hesia

1. Data: 2003-10-27 19:27:36

Od: "A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poprzednich?
> Jaki inny ewentualnie zapach polecacie do powąchania w perfumerii?? :-)

Ja ostatnio zakupiłam 'Sensi' Armaniego i jestem baaardzo zadowolona - bardz
podoba mi się ten zapach, chyba zostanę przy nim na dłużej ;-).
Pozdrawiam. A.

1. Data: 2003-10-28 07:38:11

Od: "Vivienna" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ja ostatnio zakupiłam 'Sensi' Armaniego i jestem baaardzo zadowolona -
bardz
> podoba mi się ten zapach, chyba zostanę przy nim na dłużej ;-).

Emporio Armaniego jest boskie :)

V.

1. Data: 2003-10-29 22:40:45

Od: "Kaczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina wrote:
> Jezeli chodzi o Hugo Boss to polecam te w szaro-czerwonym opakowaniu

W szaro czerwonym? Znam takie w szarym, prawie białym "for Woman" i drugie w
czerwonym, aha i jeszcze w jakimś bardzo ciemnym czarnym "Deep Red ", ale
szaro czerwone? Nazywają się jakoś??

> :-)) A z innych moge polecic: Davidoff Cool Water, Clinique Happy,
> Bogner Snow.

No na razie udało mi się przetestować Davidoff Cool Water, całkiem ładniutki
zapach, ale potwornie popularny [ nawet mój TŻ wiedział co to, a on się
kompletnie takimi rzeczami nie interesuje]... jak dla mnie to co druga
dziewczyna tym pachnie :-(, a szkoda, bo to jeden z tych "niewidzialnych"
zapachów- nie czuję go na sobie, a czuje go moje otoczenie! ;-)

Na pozostałe jeszcze popoluję...

Rosniecie wlosow na twarzy.
elektryzowanie się włosów
wirus