Rosniecie wlosow na twarzy.

1. Data: 2003-10-26 21:15:05

Temat: Rosniecie wlosow na twarzy.
Od: "Jarek" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc, jak juz pisalem mam problem z wlosami na twarzy ;) Choc tak naprawde
nie jest mi do smiechu. Mam 20 lat. Ostatnio zauwazylem ze pojawia sie ich
coraz wiecej w okolicach skroni i brwi. Lekko mnie to doluje. Chcialbym sie
zapytac czy cos moze przyspieszac taki stan ? Chodze na silownie ( nie biore
zadnych "wspomagaczy" ), moze nieodpowiednio sie odzywiam ? Czy po prostu
tak juz mam i koniec ? :( Jaki hormnon odpowiedzialny jest za rosniecie
wlosow ?

1. Data: 2003-10-27 09:39:07

Temat: Re: Rosniecie wlosow na twarzy.
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Jarek wrote:

>zapytac czy cos moze przyspieszac taki stan ? Chodze na silownie ( nie biore
>zadnych "wspomagaczy" ), moze nieodpowiednio sie odzywiam ? Czy po prostu
>tak juz mam i koniec ? :(

rawdopodobnie 'tak juz masz', a akurat kolo 20stki (i jeszcze sporo pozniej) u

wielu mezczyzn nastepuje taki 'skok' w owlosieniu.

>Jaki hormnon odpowiedzialny jest za rosniecie
>wlosow ?

AFAIK testosteron, a wiec ten, ktorego pewnie nie chcialbys sie pozbyc ;)

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-10-27 11:39:23

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek wrote:
> [...]
> nieodpowiednio sie odzywiam ? Czy po prostu tak juz mam i koniec ? :(
> Jaki hormnon odpowiedzialny jest za rosniecie wlosow ?

No, wiesz...będąc facetem to bym się raczej nie dziwiła z faktu, że rosną mi
włosy na twarzy. ;-) Bardziej niepokojące byłoby to, gdyby w wieku 20 lat
żadne owłosienie się tam nie pojawiało. ;-)))

--
Ligeia

1. Data: 2003-10-27 11:39:52

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> AFAIK testosteron, a wiec ten, ktorego pewnie nie chcialbys sie
> pozbyc ;)
>
> Dunia

Nigdy nic nie wiadomo. ;-) hihi

--
Ligeia

1. Data: 2003-10-27 20:18:29

Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <j...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zadnych "wspomagaczy" ), moze nieodpowiednio sie odzywiam ? Czy po prostu
> tak juz mam i koniec ? :( Jaki hormnon odpowiedzialny jest za rosniecie

A to nie są baczki?? ja osobiście uwielbiam coś takiego:)

1. Data: 2003-10-28 23:07:22

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aede wrote:
> A to nie są baczki?? ja osobiście uwielbiam coś takiego:)

A ja nienawidzę. To wygląda okropnie!

--
Ligeia

elektryzowanie się włosów