no nie mogie Olaf, normalnie nie mogie

1. Data: 2020-10-19 20:59:32

Temat: no nie mogie Olaf, normalnie nie mogie
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

ze smiechu, a smiac sie nie moge bo brzuch mnie boli a potem mnie zrywa
do wymiotowania

https://www.facebook.com/watch/?v=377904439912853
--
gazebo

2. Data: 2020-10-19 21:40:03

Temat: Re: no nie mogie Olaf, normalnie nie mogie
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/10/2020 o 19:59, gazebo pisze:
> ze smiechu, a smiac sie nie moge bo brzuch mnie boli a potem mnie zrywa
> do wymiotowania
>
> https://www.facebook.com/watch/?v=377904439912853

juz wymiotowalem to moge dalej

https://www.facebook.com/watch/?v=262815551704324

--
gazebo

3. Data: 2020-10-19 22:52:33

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-19 21:40, gazebo wrote:

> juz wymiotowalem to moge dalej
>
> https://www.facebook.com/watch/?v=262815551704324

PROF. GUT - SPILLING THE BEANS
Ralph R. Anderson
12 października o godzinie 14:52 ?

NO I PROF. GUT SIĘ WYGADAŁ - WIDAĆ, ŻE CHŁOPINA ZREZYGNOWANA, BO BYŁ
PEWNIE PRZEKONANY, ZE TO CO ROBIŁ TO BYŁO DLA DOBRA SPOŁECZNEGO - Co za
wieczór! Dziękuję Wam za wszystkie linki, które podrzucacie w komentarzach!

//i najwazniejsze stwierdzenie: 'virus daje duze mozliwosci...'

4. Data: 2020-10-20 17:57:25

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/10/2020 o 21:52, Stefania Harper pisze:

> [...]
> wieczór! Dziękuję Wam za wszystkie linki, które podrzucacie w komentarzach!
>
> //i najwazniejsze stwierdzenie: 'virus daje duze mozliwosci...'

no i......?

--
gazebo

5. Data: 2020-10-21 05:27:00

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-20 17:57, gazebo wrote:

> no i......?

//i jeszcze siem nie raz zdziwisz...!

6. Data: 2020-10-21 19:22:08

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/10/2020 o 04:27, Stefania Harper pisze:

> //i jeszcze siem nie raz zdziwisz...!

ludzie to mnie raczej nie zaskocza, no jednak, jestem otwarty, wez mi
wytlumacz jak wirus, katarowy ogolnie rzecz biorac, z jakiegos powodu
przewalil sie na nietoperze, teraz zwraca na ludzi? jak to tak? i teraz
ten sam wirus przywalil w ludzi bo nietoperze sie wkurwily, ze im
zabieramy ich gowno, cudowne lekarstwa, nalezy zaczac rozmawiac ze
zwierzatkami

--
gazebo

7. Data: 2020-10-22 03:30:34

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 21 października 2020 19:22:10 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> [...]
> ten sam wirus przywalil w ludzi bo nietoperze sie wkurwily, ze im
> zabieramy ich gowno, cudowne lekarstwa, nalezy zaczac rozmawiac ze

No kurwa, a jak to jest, że jak biali pojechali do Ameryki jako konkwistadorzy, to
większość Indian nie poległa z ich rąk a przekręciła się na zwykły katar?

8. Data: 2020-10-22 18:16:50

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/10/2020 o 02:30, Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
większość Indian nie poległa z ich rąk a przekręciła się na zwykły katar?
> myslisz, ze nie przemieszalismy sie wystarczajaca, ok, to bedzie nawet
zabawne jak oddadza nam swoje, brak owlosienia na twarzy, umiejetne
spozywanie grzybkow, ty wiesz co? Europa przestanie umierac

--
gazebo

9. Data: 2020-10-22 20:30:43

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 22 października 2020 18:16:52 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

to większość Indian nie poległa z ich rąk a przekręciła się na zwykły katar?
> zabawne jak oddadza nam swoje, brak owlosienia na twarzy, umiejetne
> spozywanie grzybkow, ty wiesz co? Europa przestanie umierac

Dzisiaj nawet hot-doga nie mogłem kupić, wchodzę do żabki, a tam jakiś stary
zaniedbany dziadziuś w niechlujnie założonej masce chychra na cały głos i straszy
klientów. Nacharczał na ladę, gdzie stała paniusia, może jakieś pół metra od grilla,
na którym smażą się kiełbachy. Ja już nic nie powiedziałem, tylko zwiałem w te pędy,
a pomyślałem: siedź dziadu w domu, musisz wychodzić? Chociaż ten to naprawdę wyglądał
na jakiegoś biednego kapcana, który nie ma własnego kawałka dachu nad głową tylko
mieszka u dobrych ludzi kątem. Przez trzy dni w tej żabce nic nie kupię, zanim się
nie wywietrzy.

10. Data: 2020-10-22 20:44:38

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/10/2020 o 19:30, Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
mieszka u dobrych ludzi kątem. Przez trzy dni w tej żabce nic nie kupię, zanim się

ludzi zatracili zdolnosc przelykania, nie wiem dlaczego, moze higieny
powinnismy sie uczyc od krajow starszych niz europejskie

--
gazebo

pandemia zbiera swoje zniwo
o jakie stare :)
Powód do optymizmu
Niemcy majom najwieksze doswiadczenie w glodzeniu Polakow...
Módlcie sie!