no, skoro juz jestem, to dalej nawijam (demakijaz i nie tylko)

1. Data: 2004-03-15 13:10:58

Temat: no, skoro juz jestem, to dalej nawijam (demakijaz i nie tylko)
Od: "Kruszyna" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poniewaz przez jakis czas bede przypominac komete dlugookresowa, ktora
regularnie, ale rzadko nawiedza te rejony, to wrzuce jeszcze kilka moich
kosmetycznych spostrzezen:
- Odkrylam fajne mleczko do demakijazu oczu z Kolastyny z serii Piekno
Natury - swietnie zmywa, a kosztuje tylko 10 zl (acha, ja nei uzywam tuszu
wodoodpornego), a do tego jest bardzo lagodne i dla oczu i dla kieszeni :)

- Zel pod prysznic kokosowy z Lidla (cos jak zrobione dla Biedronki) za cale
2,45 zl. Bardzo fajna rzecz, podejrzanie tania, ale po zuzyciu calego
stwierdzam, ze nic mi sie nie stalo, skora jest jak byla, pachnie bardzo
ladnie i w ogole chyba kupie nastepny :)

- plyn do demakijazu oczu z Ziai bede omijac szerokim lukiem, bo on nic
zupelnie nie zmywa. Co z tego, ze 4 zl, skoro wyrzucone w bloto?

- Fima Inter-Fragrance ponoc upada. Mowie to z mysla o wszyskich fanach
Petrole i Seboradinu. Chyba sobie zapasy zrobie :)

Jak cos jeszcze mi sie przypomni to dam znac.
Tym czasem zegnajcie.

Prosze czekac na nastepny odzew z Matplanety - spointowala ni w piec, ni w
dziewiec

Kruszyna

i rozplynela sie gdzies hen, hen w netowej odchlani. Jeszcze z daleka cos
migalo niewyraznie, po czym nawet ten slad namiastki Kruszyny zniknal :)

1. Data: 2004-03-15 16:46:52

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyna wrote:

> - Fima Inter-Fragrance ponoc upada. Mowie to z mysla o wszyskich fanach
> Petrole i Seboradinu.

I nawilzacza ! I kremu z drobinkami !!!!

Tylko nie to !

Dunia (zrozpaczona)
--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

1. Data: 2004-03-15 21:03:10

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-03-16 07:46:59

Od: "Kruszyna" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta <a...@i...pl> napisał(a):

> [...]
Takie cos, co sie wklepuje pod krem i toto bardzo ladnie nawiza. Kosztuje 9
zl (no, w porywach do wiecej, zalezy gdzie sie kupi).
Az chce sie nostalgicznie zawolac razem z poeta: "ubi sunt?" ...

Kruszyna
ech, chyba sobie kawy zrobie, bo cos malo nostalgicznie sie czuje :)

1. Data: 2004-03-16 17:37:23

Od: "Anna J." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> - plyn do demakijazu oczu z Ziai bede omijac szerokim lukiem, bo on nic
> zupelnie nie zmywa. Co z tego, ze 4 zl, skoro wyrzucone w bloto?

W 100% się zgadzam - pomimo iż uważam, że Ziaja ma wiele fajnych
kosmetyków - to ten kompletnie mnie zawiódł - w ogóle nie zmywa - nie wiem
jak coś takiego w ogóle mogli wypuścić na rynek.
Za to muszę wypróbować koniecznie to mleczko Kolastyny :)
A.

1. Data: 2004-03-17 09:41:44

Od: "Kruszyna" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna J. <e...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> jak coś takiego w ogóle mogli wypuścić na rynek.
> Za to muszę wypróbować koniecznie to mleczko Kolastyny :)

Polecam :) Naprawde warto. Ja jestem bardzo mile zaskoczona, bo spodziewalam
sie szczypania, pieczenia, tarcia oczu, zeby cos zmyc, a tu prosze - bardzo
ladnie zmywa :)
Co do Ziai to tez sie zgadzam. Maja rzeczy taniutenkie, a swietne w jakosci,
a maja tez taniutenkie i wielce tandetne :)

Kruszyna

1. Data: 2004-03-17 11:01:23

Od: Evik <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyna <k...@g...pl> wrote:

> [...]
> wodoodpornego), a do tego jest bardzo lagodne i dla oczu i dla kieszeni :)

Takie w zielonej butelce? Zdaje sie, ze zielona herbata...
Mnie strasznie w oczy szczypia :(
Ale tonik z tej serii jest bardzo fajny :)

Pozdrawiam,
Evik

1. Data: 2004-03-18 17:32:13

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

:
: W 100% się zgadzam - pomimo iż uważam, że Ziaja ma wiele fajnych
: kosmetyków - to ten kompletnie mnie zawiódł - w ogóle nie zmywa - nie wiem
: jak coś takiego w ogóle mogli wypuścić na rynek.

a mi zmywa. moze egzemplarz nie teges?

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2004-03-18 19:05:43

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa napisał/a w

> a mi zmywa. moze egzemplarz nie teges?

Z tego, co pamiętam, sporo osób już narzekało na ten płyn. Że tania
woda.

mips

--
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-03-18 19:53:00

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 18 Mar 2004 19:05:43 +0000 (UTC), mips <m...@p...pl>
wrote:
[...]

wg mnie nieco lepszy jest plyn Garniera (szybciej rozpuszcza tusz na rzesach
:)), ale Ziaja spokojnie da sie uzywac. moze to kwestia ilosci makijazu - ja
maluje w zasadzie tylko rzesy, za to dosc mocno.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

farba
Re: Balsam do ciała
Liposyne Vichy na cellulit i nie tylko.