Re: noszenie okularow

Data: 2004-07-11 16:33:59
Temat: Re: noszenie okularow
Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@i...pl>

Phill w <ccrm2d$2cq$1@atlantis.news.tpi.pl> pisze:

> A ja polecam ci książkę dr Williama H.Batesa "Naturalne samoleczenie wzroku"
> oraz B. Fingerbilda - "Samoleczenie wzroku metodą Batesa", które możesz
> ściągnąć ze strony http://www.logos.amor.pl/ksiazki.htm. Wspaniała lektura
> dla tych co nie pogodzili się z noszeniem protez.

O musze Ci powiedzieć, że szukałem tej książki - dzięki wielkie. Wziąłem
rzuciłem okiem na szybko i podoba mi się. ;-)

PS Nie masz jeszcze linków do jakichś ćwiczeń? A może wiesz coś więcej o
tej metodzie stosowanej przez Artura Smutko?

BTW Ja się kiedyś pogodziłem z noszeniem, tyle, że mnie to kosztowało skok
wady wzroku o -2 dioptrii przynajmniej. ;p

Pozdrawiam.