Re: nowa, 2 lewe rece, a po toskansku by chciala

1. Data: 2002-07-30 08:06:47

Temat: Re: nowa, 2 lewe rece, a po toskansku by chciala
Od: "stynka_pracuje" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stynko kuchareczko kochana najpierw zrob "zacierkie" ziemiaczana
zakraszana
> skwarkami wiepszowymi i na popitke maslanka odzyskana po ubitym masle.
> Potem zabierz sie za "francyszczyzne" - przepraszam za toskanskie sery
> oliwki i wina.
> Moja Rada.Da to Co wiecej radosci niz....A wiesz ile kalori maja potrawy o
> ktorych mowisz-piszesz?
> Zastanow sie.

Bardzo dziekuje za rady, moze troche OT, ale jednakowoz niezmiernie
przydatne.
Co do kalorii, to az tak bardzo sie nimi nie przejmuje. Przedkladam
przyjemnosc nad chorobliwie zdrowy rozsadek ;-)

Pozdrowienia z upalnej Warszawy!
stynka

1. Data: 2002-07-30 12:07:00

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pikne to ksionszki: "Pod sloncem Toskanii" i "La bella Toskania".. tysz
czytalam, kcem mniec wlasne... bo przeca w nich mnostwo przepisow!!!
poza tym sprobuj upolować ( raczej antykwariat) "Moja kuchnia pachnaca bazylia"
Tessy Capponi-Borawskiej wydanej przez "Twoj styl". Autorka jest rodowita
toskanka ( tak to?) i cudownie o jedzeniu pisze, a przepisy i proste i na
skladniki u nas dostepne.pozdroofka oburenczne Qd

1. Data: 2002-07-30 13:27:39

Od: "stynka_pracuje" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> toskanka ( tak to?) i cudownie o jedzeniu pisze, a przepisy i proste i na
> skladniki u nas dostepne.pozdroofka oburenczne Qd

Grazie, grazie, molte grazie!!! O to wlasnie mi chodzilo!!!

Ja tez ksiazeczki p. Mayes nabyc na wlasnosc zamierzam, pierwsza nawet juz
zamowiona. No i czytac zaczne od nowa, znaczac sobie wszystkie wazne
kawalki.

ogromniaste pozdrowienstwa!

st.

1. Data: 2002-07-31 12:28:34

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 31 Jul 2002 14:54:56 +0200, "stynka_pracuje"
<j...@m...pl> wrote:

>No i trafilam na Twoja chyba strone, droga Kudlato...
>Tak wiec jestes moim jedynym potencjalnym zrodlem informacji.
>
>stynka
>
>PS A czy w razie braku w ksiegarniach/antykwariatach bylaby szansa na
>wypozyczenie/skopiowanie?...

uo jezu...kobieto..nie uzywaj publicznie tego przeklenstwa
na"s".....

Tryfidia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-07-31 12:51:08

Od: "stynka_pracuje" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> toskanka ( tak to?) i cudownie o jedzeniu pisze, a przepisy i proste i na
> skladniki u nas dostepne.pozdroofka oburenczne Qd

W wydawnictwie Twoj Styl niestety nie ma w ogole informacji o tej ksiazce,
jakby to w ogole nie bylo u nich wydane... Sprobuj sobie przypomniec, moze
to jakies inne wydawnictwo?
A ja sprobuje sobie zaraz zagulgotac.. zaguglowac...

stynka

1. Data: 2002-07-31 12:52:04

Od: a...@p...com.pl (Anna Pawłowska-Pojawa) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to jakies inne wydawnictwo?
> A ja sprobuje sobie zaraz zagulgotac.. zaguglowac...

Zagugluj, zagugluj... Mnie się coś plącze po głowie, że ta pani częściej w
ELLE gościła... Może Merlin?
Pozdr,
AP

1. Data: 2002-07-31 13:06:20

Od: "stynka_pracuje" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zagugluj, zagugluj... Mnie się coś plącze po głowie, że ta pani częściej w
> ELLE gościła... Może Merlin?

W Elle to ona gosci, ale nawet gugiel daje tylko 2 wyniki, z ktorych nic nie
wynika :-(
Buuuu......

stynka

1. Data: 2002-07-31 14:37:38

Od: "stynka_pracuje" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> uo jezu...kobieto..nie uzywaj publicznie tego przeklenstwa
> na"s".....

Oj, no jasne...

st. - tez na "s"...

1. Data: 2002-08-01 12:20:58

Od: s...@a...com.pl (Slawek Lipski) szukaj wiadomości tego autora

Wed, 31 Jul 2002 14:51:08 +0200, "stynka_pracuje"
<j...@m...pl> napisal:

> [...]
>jakby to w ogole nie bylo u nich wydane... Sprobuj sobie przypomniec, moze

Wtrace sie do waszej dyskusji ale wlasnie przegladam po raz kolejny te
ksiazke i wiem na 100% (sprawdzilam), ze wydal ja ''Twoj STYL'' w
Wa-wie w 1994r., redaktor Elzbieta Jasztal-Kowalska.
Jesli nie znajdziesz ksiazki swoimi kanalami a mieszkasz w Warszawie,
to moge Ci wypozyczyc ale dopiero we wrzesniu...

Agnieszka

prośba
Re: Co zjesc na Słowacji?
Re: co zrobic z arbuza?