Re: nowa amnestia cbneta :)

Data: 2010-02-25 21:49:28
Temat: Re: nowa amnestia cbneta :)
Od: "Aicha" <b...@t...ja>

Użytkownik "Ender" napisał:

> Racjonalizacja?

Nie. Raczej potrzeba kompensacji tego, co nam się po drodze zatraciło.
Przy czym kategoria "braków" była dla każdego z nas inna. No i okazało
się, że "harmonia" była tylko pozorna. Jak tylko wystawiłam nos poza dom,
zaczęło się ustawianie mnie do pionu, mocno upierdliwe i podszyte
strachem, że przejrzałam na oczy i się zerwę ze smyczy. A on tracił
więcej :)
Potem - zemsta za zdradę. Jeszcze potem - potrzeba utwierdzenia się w
resztkach poczucia własnej wartości zniszczonego właśnie przez "niego".

> Ciekawe czy dlatego, że reprezentujecie aż taką dojrzałość,
> czy dlatego, że traktujecie siebie wyłącznie przedmiotowo?

Dlatego, że najpierw była przyjaźń, a dopiero potem cała reszta wachlarza
emocji/relacji.

> I lepiej uważaj na przyszłość, bo jeszcze pomyślę, że zależy ci na moim
> hmm... no właśnie, czym? Dobrej opinii? ;-)

Zaczęłam kiedyś coś Ci pisać o lojalności. W tym aspekcie _dla mnie_ jest
możliwa akceptacja skoków w bok jako "aneks do umowy", jeśli cały układ
ma dalej trwać, o ile bym o tym wiedziała przed faktem. I o ile druga
strona zaakceptowałaby moją wolność czynienia tego samego. W innym
przypadku - umowa zostaje rozwiązana ze skutkiem natychmiastowym.
Równouprawnienie działa w obie strony albo wcale.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))