Re: nowa amnestia cbneta :)

Data: 2010-03-03 12:11:50
Temat: Re: nowa amnestia cbneta :)
Od: tren R <t...@n...sieciowy>

Dnia 03-marzec-10, Ender wlazł między psychopatów i wykrakał:

> No tak, faktycznie, cbnet też ciebie nie lubi,
> wiec jego kalectwo wydaje się oczywiste,
> czy może zaobserwowałeś jeszcze jakieś niepokojące objawy?
> ENder

nie opieram swojego poglądu o fakt lubienia / nie lubienia mnie czy
kogokolwiek. ale tobie nie mogę tego zabronić :)

> BTW drugą razą może warto dopisać choćby z jedno zdanko uzasadnienia do
> twoich błyskotliwych wniosków, bo inaczej wydają się raczej nieco
> tendencyjne.

jeśli uzasadnisz swoją błyskotliwą tezę o zazdrości, zastanowię się czy
spełnić twoje postulaty :)

--

Zobaczyłam typa w skórzanej kurtce. "Koleś wygląda zajebiście" -
pomyślałam. Ale za chwilę pojawił się inny - w skórzanej kamizelce. "Nie