nowa grypa to farsa? Sensacyjne wyniki śledztwa

1. Data: 2009-11-25 21:58:22

Temat: nowa grypa to farsa? Sensacyjne wyniki śledztwa
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL-ka oswiadczenie, wszyscy zaszczepilismy sie na szczepienia od
szczepien. Odszczepiency jacys.

http://wiadomosci.onet.pl/2084721,12,media_nowa_gryp
a_to_farsa_sensacyjne_wyniki_sledztwa,item.html

J-23 itede

2. Data: 2009-11-26 12:14:57

Temat: Re: nowa grypa to farsa? Sensacyjne wyniki sledztwa
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
x.googlegroups.com...

No coz, jakos tak od dawna przypusczalem o co chodzi z ta grypa AH1N1.
Kasa, kasa, kasa. PR-owska nagonka, zeby krecic lody.
Zreszta w 1976 roku robili to samo. A w zeszlym byla ptasia.
-----

Co do szczepienia tegorocznego.
Wczoraj bylo jak zwykle duzo ciekawych informacji
w programie Pospieszalskiego.
Po pierwsze: aktualna szczepionka NIE chroni przed AH1N1.

Za to chroni przed zwykla grypa sezonowa.
Wiec szczepienie ma ten sam sens jak szczepienia w poprzednich latach.
Pozdrawiam,
Duch

3. Data: 2009-11-26 12:34:36

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Duch <n...@n...com> tak oto plecie:

> [...]
> Wczoraj bylo jak zwykle duzo ciekawych informacji
> w programie Pospieszalskiego.
> Po pierwsze: aktualna szczepionka NIE chroni przed AH1N1.

O tym to akurat wiadomo od dawna.

Qra, i z ostatniej chwili.... tak naprawde Swiety Mikolaj nie istnieje

4. Data: 2009-11-26 12:51:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Nov 2009 13:14:57 +0100, Duch napisał(a):

> Co do szczepienia tegorocznego.
> Wczoraj bylo jak zwykle duzo ciekawych informacji
> w programie Pospieszalskiego.
> Po pierwsze: aktualna szczepionka NIE chroni przed AH1N1.

No pewno, bo ten wirus szybko mutuje, JUŻ zmutował i są jego nowe szczepy,
a na nie nie ma szczepionki :-(((

> Za to chroni przed zwykla grypa sezonowa.
> Wiec szczepienie ma ten sam sens jak szczepienia w poprzednich latach.

Tak.
--

Ikselka.

5. Data: 2009-11-26 13:07:42

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Qrczak" <q...@g...pl> napisal w wiadomosci
>W Usenecie Duch <n...@n...com> tak oto plecie:

x.googlegroups.com..

> O tym to akurat wiadomo od dawna.
>
> Qra, i z ostatniej chwili.... tak naprawde Swiety Mikolaj nie istnieje

To potwarz! Swiety Mikolaj naprawde istnieje!
PLONK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

--
serdecznie pozdrawiam

Chiron

6. Data: 2009-11-26 13:23:32

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Duch" <n...@n...com> napisal w wiadomosci
> [...]
>
> Za to chroni przed zwykla grypa sezonowa.
> Wiec szczepienie ma ten sam sens jak szczepienia w poprzednich latach.

Duchu- tylko kiedy to my- ludzie, powiemy: dosc!? Zmiana czasu 2 razy do
roku (brednia na kólkach- wiecej problemów niz zysku), pluskwa milenijna
(kto na tym zarobil- czy kogos pociagnieto do odpowiedzialnosci?)- kto o
niej chce pamietac? Szalone krowy- wybito tysiace krów, a teraz co? Wszystko
jest ok? Juz nie sa grozne? Nie ma juz tych prionów- z tego, co wiem- w
Polsce nikt juz tego nie bada? Rak z dziury ozonowej- ilu ludzi
umarlo?Jodowanie soli (nagle zaprzestali- ale tyle lat nie mozna bylo kisic
ogórów:-) ). Przymusowe fluoryzowanie zebów- zakonczone silna fluorzyca u
dzieci- o rozmiarach kataklizmu, jak w Turcji. Globalne ocipienie- musimy
sobie kupic CO2. Duchu- przyznaj, ze poczciwy potwór z Loch Ness na tym tle
wypada calkiem niezle?
Jak dlugo nie bedziemy zadac glów ludzi za to odpowiedzialnych- beda sobie
na coraz wiecej pozwalac.
--
serdecznie pozdrawiam

Chiron

7. Data: 2009-11-26 14:55:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Nov 2009 14:23:32 +0100, Chiron napisał(a):

> Duchu- tylko kiedy to my- ludzie, powiemy: dosc!? Zmiana czasu 2 razy do
> roku (brednia na kólkach- wiecej problemów niz zysku),

Dokladnie.

> pluskwa milenijna
> (kto na tym zarobil- czy kogos pociagnieto do odpowiedzialnosci?)- kto o
> niej chce pamietac?

Dokładnie.

> Szalone krowy- wybito tysiace krów, a teraz co?

No, była kolej na kury i teraz na świnki.

> Wszystko
> jest ok? Juz nie sa grozne? Nie ma juz tych prionów- z tego, co wiem- w
> Polsce nikt juz tego nie bada?

Trudno w ogóle znaleźc informacje o ewentualnym wystąpieniu!

> Rak z dziury ozonowej- ilu ludzi
> umarlo?

Wlasnie?

> Jodowanie soli (nagle zaprzestali- ale tyle lat nie mozna bylo kisic
> ogórów:-) )

E tam, sól kamienna była dostępna.

>. Przymusowe fluoryzowanie zebów- zakonczone silna fluorzyca u
> dzieci- o rozmiarach kataklizmu, jak w Turcji.

I nie tylko.

> Globalne ocipienie- musimy
> sobie kupic CO2.

Dodajmy teraz wycofywanie rtęciowych termometrów w zamian za rtęciowe
żarówy... Wlasnie kupiłam w Allegro garść termometrów rtęciowych, coby i
dla córek i ich dzieci starczyło, póki jesczze sprzedają ze starych
dostaw...

Będą: pieniądz goni pieniądz.

Ikselka.

8. Data: 2009-11-26 15:33:32

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> No, była kolej na kury i teraz na świnki.

Ciekawe, kto następny...

Qra

9. Data: 2009-11-26 15:34:05

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Prawusek <p...@i...pl> tak oto plecie:

> Nie wystarczy termometr elektroniczny?

Rtęć można wykorzystać do szczepionek.

Qra

10. Data: 2009-11-26 15:35:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Nov 2009 16:33:32 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Ciekawe, kto następny...

Słusznie pytasz "kto', a nie "co".
--