nowa i z problemami

1. Data: 2003-08-06 21:09:26

Temat: Re: nowa i z problemami
Od: "Connie" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iza sz" <t...@p...gazeta.pl> napisała:
> [...]
> mam na imie iza, rozpoczynam robotkowanie i chcialabym uczestniczyc w
> grupie. wiem, ze poczatkowo nie bede mogla udzielac zadnych fachowych
porad
> a jedynie korzystac z Waszych...
> a skoro juz o tym mowa to wlasnie mam 2 problemy: (1): posiadam demo
> programu crossstitchprofessional i... nie umiem wydrukowac tego co chce
> krzyzykowac. pomozcie, please... chlip, chlip... (2): moja przyjaciolka
> chcialaby ozdobic bluzke koralikami czy cekinami (chodzi o nadanie jej -
> bluzce :) - bardziej odswietnego charakteru). macie moze, kochani

Witaj!
Wprawdzie porady w tych kwestiach akurat nie udzielę, bo się nie znam, ale
witam serdecznie na grupie :o))

Connie (Warszawa)

1. Data: 2003-08-06 21:10:23

Od: "Skrzacik" <M...@T...de> szukaj wiadomości tego autora

witaj tez jestem tutaj nowa ale chyba moge ci pomuc jesli chodzi o te
demowke,mam zla wiadomosc tym programem mozesz do woli sie bawic ale niestety
nie da rady nic wydrukowac ,zadnego twojego projektu tylko to co ma on
zakodowane albo co sciagniesz z internetu.Wiem od dziewczyn ze jest jakas
wersja w ktorej dziala Export sprubuj moze masz te wersje a bedziesz mogla
zapisac we formacie bitmap i wtedy wydrukowac nie ma innej rady chyba ze
zlamiesz kod a wtedy chulaj dusza...
pozdrowienia z niemiec Skrzacik
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

[...]