Re: nowa ortografia - pietno za plagiat

11. Data: 2013-01-22 02:54:46

Temat: Re: nowa ortografia - pietno za plagiat
Od: "plumke.pl" <plumke(2+shift)plumke.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Tak, i nudny jesteś.
>Jak nie masz nic do powiedzenia, to pszynajmniej nie opluwaj , będziesz
>bardziej szanowany.

ty jestes najnudniejszym trollem jakiego znam, ty nigdy nie masz nic do
powiedzenia i raczej trudno szukac kogos kto darzy cie szacunkiem....i co
nadal pleciesz bzdury

plumke

12. Data: 2013-01-22 19:45:37

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ty jestes najnudniejszym trollem jakiego znam,
Troll z definicji nie jest nudny. Albo jestem nudna - być może, czasem
celowo,
albo nie jestem trollem- bo nie jestem.

> ty nigdy nie masz nic do powiedzenia i raczej trudno szukac kogos kto
> darzy cie szacunkiem....
To po co tracisz czas na szukanie i czytanie mnie?
Nie popełniaj tego samego błędu 2 razy.

>i co nadal pleciesz bzdury..
Poza epitetami jednak na nic cię nie stać.

13. Data: 2013-01-22 21:33:39

Od: "plumke.pl" <plumke(2+shift)plumke.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Troll z definicji nie jest nudny. Albo jestem nudna - być może, czasem
>celowo,
>albo nie jestem trollem- bo nie jestem.

ale bredzisz...zreszta jak zwykle

>To po co tracisz czas na szukanie i czytanie mnie?
>Nie popełniaj tego samego błędu 2 razy.

to masz jak w banku...dalej juz tylko ty bedziesz czytac i ripostowac w tym
watku

>Poza epitetami jednak na nic cię nie stać.

widze ze nie stac cie nawet na zapoznanie sie z definicja epitetu : bzdura
to stwierdzenie faktu

dopiero : totalna bzdura, niewyobrazalna bzdura albo stokrotkowa bzdura bylo
by epitetem... ale zeby o tym wiedziec trzeba bylo skonczyc podstawowke

14. Data: 2013-01-23 22:01:31

Od: "Grzegorz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

... ale zeby o tym wiedziec trzeba bylo skonczyc podstawowke

I to jest problem Stokrotki.

Ambicje ma generalskie a możliwości szeregowca.

Nie jestem w stanie wyobrazić sobie jak to na hipotetycznej
konferwerencji ortofraficznej Stokrotka wygłasza swój referat.
;-)))))))))))))))))))))))))))

15. Data: 2013-01-23 22:23:51

Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-23 23:01, Grzegorz pisze:
> [...]
>
> Nie jestem w stanie wyobrazić sobie jak to na hipotetycznej
> konferwerencji ortofraficznej Stokrotka wygłasza swój referat.

Nie kariera, lecz chęć szczera, zrobi z ciebie oficera!
(wraca nowe, to i Stokrotka ma szansę).

mjk

Złamania kości a badania
cholesterol lat 30 - 333 ...prosze o porade
czarno-zielony stolec
Czy złogi cholesterolowe cofają się?
Emerycie, oszczędź budżet