czarno-zielony stolec

1. Data: 2013-01-09 18:21:59

Temat: czarno-zielony stolec
Od: "raptor" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam do Was troche krepujace pytanie...
Ktoregos dnia w zeszlym tygodniu wypilem z kolega kilka kieliszkow wodki (moze
lacznie bylo tego z 200-300ml).
Od razu zaznacze, ze nie skonczylo sie to nokautem.
Gdzies pomiedzy kolejnymi kielichami zjadlem tatara, a po wyjsciu z lokalu dolozylem
do tego tortille.
Po przyjsciu do domu polozylem sie spac. W nocy, po 3-4 godzinach obudzil mnie bol
brzucha i musialem pojsc sie wyproznic.
Niestety to co zobaczylem troche mnie wystraszylo - stolec byl czarny z domieszka
zielonego.
Czytalem o kuracjach oczyszczania watroby ze zlogow, ze takie moga byc objawy. Tylko
nie bardzo moge znalezc kontekst
pomiedzy alkoholem, nie do konca zdrowym jedzeniem a oczyszczaniem.
Moze ktos z Was potrafilby ta sprawe jakos wyjasnic i czy powinienem zaczac sie
martwic (badz udac do lekarza na jakies badania).

Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam

------= Binary Usenet downloading made easy =---------
-= Get GrabIt for free from http://www.shemes.com/ =-