nowa pralka Candy CTY 104 pytanie

1. Data: 2006-09-10 09:47:37

Temat: nowa pralka Candy CTY 104 pytanie
Od: meliana <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam takie pytanie ktore nie daje mi spokoju, a mianowicie: od niedawna mam
nowa pralke Candy, ladowana od gory, niestety mam w domu kilka psow i koty
i z tego powodu duzo siersci roznej dlugosci, boje sie czy podczas prania i
wypuszczania wody po praniu nie zapcha lub nie zepsuje sie pompa, bo wydaje
mi sie (choc nie znam sie dobrze) ze filtr nie ochroni pompy przed
sierscia. Co w takim razie mam zrobic? Bo nie chcialabym zepsuc pralki lub
zrobic potopu w domu, a pranie zrobic musze, do tej pory pralam w starej
frani ale poszla na zlom. Mozecie cos poradzic?

Pozdrawiam

mel

2. Data: 2006-09-10 11:40:59

Temat: Re: nowa pralka Candy CTY 104 pytanie
Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

meliana <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> i z tego powodu duzo siersci roznej dlugosci, boje sie czy podczas prania i
> wypuszczania wody po praniu nie zapcha lub nie zepsuje sie pompa

Niepotrzebnie się martwisz. Nawet Jak wypierzesz kota w całości, nic Twojej
ukochanej praleczce się nie stanie.

3. Data: 2006-09-11 20:42:49

Od: meliana <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Sep 2006 11:40:59 +0000 (UTC), zayzayer napisał(a):

> Niepotrzebnie się martwisz. Nawet Jak wypierzesz kota w całości, nic Twojej
> ukochanej praleczce się nie stanie.

:D
no dzieki, ale jednak nie bede testowala w ten sposob pralki ;), szkoda
zwierzaka
a tak na powaznie to kilka osob nagadalo mi roznych rzeczy wiec wole sie
upewnic :)
dzieki za odpowiedz

pozdrawiam

mel

Płyta Gazowo - Ceramiczna Gorenje GCS 62 C
Oddanie domu budowanego w latach 80tych - jak to sie je?
Zgubiłam śrubki z Ikei
pralka Ariston AVTF 129
Mała suszarka do prania