nowe Juicy tubes i Color Dose

1. Data: 2003-10-11 18:40:26

Temat: Re: nowe Juicy tubes i Color Dose
Od: "Jolanta Pers" <jola@NO_SPAMuser.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iska" <i...@n...stofanet.pl> napisał w wiadomości
news:3f884de2$0$23321$ba624c82@nntp03.dk.telia.net..
.
> Przyuwazylam dzisiaj na stoisku lancome nowe Juciy Tubes. Nie mialam czasu
> sprawdzic dokladnie ale od czego net :) Lancome wypuscilo specjalna edycje
> Juicy Tubes: Merry Juciy Bar. 4 sliczne tubki po 35 ml. Mozna kupic 1
> zestawie: 245 dunskich koron, czyli okolo 135 zl, mozna pojedynczo: 65
Koron
> za sztuke czyli okol 35 zl. Tubki mniejsze wiec mozna poszalec z
kolorkami.
> Mam nadzieje ze w Polsce tez sa i ze wam sie ta informacja przyda :)

Są, są od dawna (2 miesiące?). 100 PLN/4. Na sztuki nie sprzedawali.

JoP

1. Data: 2003-10-11 18:46:36

Temat: nowe Juicy tubes i Color Dose
Od: "iska" <i...@n...stofanet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej fanki Juicy tubes,

[...]
Zdazylam sie za to maznac chwalonym tu Color Dose i niestety mnie sie nie
trzyma. P 4 godzinach nie ma po nim sladu :( To juz dluzszy efekt milam po
krwiscie czerwonej pomadce z Collection 2000 za 20 zlotych...

Pozdrawiam
iska

1. Data: 2003-10-11 19:12:29

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "iska" <i...@n...stofanet.pl>

>Przyuwazylam dzisiaj na stoisku lancome nowe Juciy Tubes. Nie mialam czasu
>sprawdzic dokladnie ale od czego net :) Lancome wypuscilo specjalna edycje
>Juicy Tubes: Merry Juciy Bar. 4 sliczne tubki po 35 ml.

po ile ml??

anek

1. Data: 2003-10-11 21:05:01

Od: "iska" <i...@n...stofanet.dk> szukaj wiadomości tego autora

"anek" <a...@g...pl> wrote in message
> elo "iska" <i...@n...stofanet.pl>

> po ile ml??

Jak zwykle pokrecilam :)
http://www2.lancome.com/_int/_en/catalog/product1.as
px?prdcode=115956&catego
rycode=AXEMakeup^F1_Lips^F2_Lip_Gloss&vname=name

Troche mniej niz polowa normalnej tubki :)

iska

Chwale! - kredke Pupy
Wrażenia - siemie lniane
paznokcie - ozdabianie