nowe smietany ramy

1. Data: 2004-07-28 15:00:57

Temat: nowe smietany ramy
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

uzywaliscie je? ciekawa jestem, czy smakuja jak smietana czy jak jogurt. w
kazdym razie maja bardzo zachecajace opakowania:)

1. Data: 2004-07-28 16:10:16

Temat: Re: nowe smietany ramy
Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 Jul 2004 17:00:57 +0200 I had a dream that Ruua
<TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> wrote:
> uzywaliscie je? ciekawa jestem, czy smakuja jak smietana czy jak jogurt. w
> kazdym razie maja bardzo zachecajace opakowania:)

Mówisz o tym wyrobie śmietanopodobnym z fabryki robionym z ropy
naftowej?
To takie coś jak jajka bez jajek - też z fabryki :(

1. Data: 2004-07-28 17:26:34

Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> uzywaliscie je? ciekawa jestem, czy smakuja jak smietana czy jak
> jogurt. w kazdym razie maja bardzo zachecajace opakowania:)

Ja bym tego nawet kotu nie dal.

1. Data: 2004-07-28 18:51:03

Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:ce8f38$vfk$1@mamut1.aster.pl...
> uzywaliscie je? ciekawa jestem, czy smakuja jak smietana czy jak jogurt. w
> kazdym razie maja bardzo zachecajace opakowania:)

Podejrzewam, że to smakuje jak margaryna, ewentualnie olej, bo z czego to
niby ma być, jak nie z oleju? Śmietana z tłuszczów roślinnych, ratunkuuu!
Mnie osobiście od margaryny odrzuca na kilometr, swojego czasu na obozie
głodowałam przez to, więc takiej śmietany nawet nie mam ochoty próbować.
Maga

1. Data: 2004-07-28 19:11:54

Temat: Odp: nowe smietany ramy
Od: "Piotr Gołębiowski" <hgolebiowski @ interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ce8nkc$52c$...@d...ceti.pl...

> Ja bym tego nawet kotu nie dal.

Ale to jest smaczne. Smaczniejsze od zwykłej śmietany.

--
Piotr Gołębiowski
h...@i...pl

1. Data: 2004-07-28 20:40:43

Od: Magdalena Murawska <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ruua napisał:
> uzywaliscie je? ciekawa jestem, czy smakuja jak smietana czy jak jogurt. w
> kazdym razie maja bardzo zachecajace opakowania:)

Nie wiem czy warto próbować. Zawsze jestem rozczarowana takimi
"nowinkami". Masło z tłuszczami roślinnymi nie smakuje jak masło to i ze
śmietaną będzie podobnie.
Magda

1. Data: 2004-07-28 22:59:03

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-28 17:00:57 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Ruua* skreślił te oto słowa:

> uzywaliscie je? ciekawa jestem, czy smakuja jak smietana czy jak jogurt. w
> kazdym razie maja bardzo zachecajace opakowania:)

I owszem. Tej gęstej. Do sałatki z pomidorów i ogórków. Smakuje jak
śmietana. Jest tak gęsta że można nożem w kosteczki kroić.
Stosunek mam obojętny, ani nie będę specjalnie jej szukać w sklepach, ani
nie będę jej unikać.
Nie smakuje jak margaryna, nie smakuje jak olej jak tu podejrzewano ;]
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-07-29 06:31:09

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2004-07-28 17:00:57 w sprzyjających i niepowtarzalnych
okolicznościach
> przyrody grupowicz *Ruua* skreślił te oto słowa:

> Nie smakuje jak margaryna, nie smakuje jak olej jak tu podejrzewano ;]

A jak co smakuje? I jaki ma skład? Co dodali do emulgatora i regulatora
kwasowości jako wypełniacz?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2004-07-29 06:58:40

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-29 08:31:09 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Joanna Duszczyńska* skreślił te oto słowa:

> A jak co smakuje?

Jak kwaśna śmietana kupiona w markecie.
Generalnie osoby, które jadły sałatkę nie zorientowały się, że nie jedzą
śmietany.

> I jaki ma skład? Co dodali do emulgatora i regulatora
> kwasowości jako wypełniacz?

Skanuję :]

Rama
Cremefine Gęsta
Mix mleczny z tłuszczami roślinnymi
To nowoczesna alternatywa dla tradycyjnej śmietany - jest połączeniem mleka
i tłuszczów roślinnych. Rama Cremefine ma lekki, świeży smak śmietany, a
jej gładka konsystencja sprawia, że jest doskonałym dodatkiem zarówno do
dań gorących jak i zimnych.
Składniki: Mleko odtłuszczone (40%), woda, tłuszcze roślinne (20%), w tym
tłuszcz roślinny utwardzony, maślanka w proszku (4-5%), stabilizatory
(skrobia modyfikowana E1442, pektyna, guma guar), regulator kwasowości
(kwas mlekowy), barwnik identyczny z naturalnym (beta-karoten).
Wartość odżywcza 100 ml produktu:
wartość energetyczna 879 kJ/209kcal
białko 2,9 g
węglowodany 5,3g
tłuszcz 20g
w tym tłuszcz mleczny <0,5 g

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-07-29 07:09:31

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (skrobia modyfikowana E1442, pektyna, guma guar), regulator kwasowości
> (kwas mlekowy), barwnik identyczny z naturalnym (beta-karoten).

A właściwie to dlaczego to kupiłaś?
Śmietany nie było?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

chorwackie jadlo
chorwackie żarcie
Masło to czy margaryna?
Jagody
Sok z wisni w sokowniku - drylowac, czy nie?