Re: nowoczesna kobieta i....

From: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka)
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: nowoczesna kobieta i....
Date: Sun, 4 May 2003 22:00:37 +0000 (UTC)

On Sun, 4 May 2003 23:43:50 +0200 I had a dream that boniedydy
<b...@z...pl> wrote:
>Nie chodzi o podarki, tylko o wyrównanie szans rodzących kobiet z
>nierodzącymi mężczyznami. Męzczyźni, którzy jak wiadomo wiele rzeczy robią
>najlepiej (świetnie gotują, wyśmienicie nadają się do polityki i sprawowania
>rządów, co zwłaszcza jaskrawo widać w Polsce, fenomenalnie prowadzą
>samochody etc., a przede wszystkim - nawet jako blondyni sa wybitnie
>inteligentni), z pewnością wymyślą jakiś skuteczny sposób, żeby skłonic
>kobiety do posiadania większej ilości dzieci, bo przecież nie wierzą chyba,
>że obecna taktyka polegająca na biadoleniu, że te wyemancypowane potwory nie
> [...]

Zawsze mi się wydawało, że to, ile dzieci ma dana para, zależy tylko od nich,
a nie od rządu czy czegoś innego.
A jeśli chcecie wyrównać szanse między "rodzącymi kobietami a nierodzącymi
mężczyznami", to zrób coś, żebym zaszedł w ciążę i mógł urodzić.

>Na szczęście, są jeszcze inne kolory skóry oprócz białego, i to całkiem
>ludzkie, a nawet niekiedy przewyższające białych. Na przykład, rasa żółta w
>badaniach ilorazu inteligencji wypada przeciętnie o parę punktów lepiej, niż
>biali. Biali nawet prochu nie wymyslili, kolego Grzegorzu, nie mówiąc już o
>systemie dziesiętnym.

No super, dodaj jeszcze, że wszystkie wynalazki pochodzą od żółto-czarnych
kobiet :)

>rodzić.
>Alez rasy kolorowe jak najbardziej składają się na ludzkość. Więcej logiki,
>kolego Grzegorzu.

Jakiej logiki? Ja po prostu zgodnie z zasadą ochrony zagrożonych gatunków
i ras chciałbym, żeby biali przetrwali.

Już prosiłem, żebyś nie odpisywała na każdy mój post.