Re: nowoczesna kobieta i....

Data: 2003-05-05 07:35:42
Temat: Re: nowoczesna kobieta i....
Od: "boniedydy" <b...@z...pl>

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości news:

> Zawsze mi się wydawało, że to, ile dzieci ma dana para, zależy tylko od
nich,
> a nie od rządu czy czegoś innego.
> A jeśli chcecie wyrównać szanse między "rodzącymi kobietami a nierodzącymi
> mężczyznami", to zrób coś, żebym zaszedł w ciążę i mógł urodzić.

"Jeśli chcecie, to zrób"? Ejże, Grzegorzu.
A chęć do rozmnażania się niestety zależy od polityki rządu. Np. w Szwecji
przyrost naturalny jest całkiem dobry, a jest to jak wiadomo kraj, w którym
prowadzona jest bardzo równościowa polityka

Wręcz

> No super, dodaj jeszcze, że wszystkie wynalazki pochodzą od żółto-czarnych
> kobiet :)

Nie, nie napisałabym takiej bzdury, jak Ty powyzej. Natomiast co do
wynalazków, o których pisałam wcześniej, to prawda, i zapewne uczyłeś sie o
tym w szkole podstawowej. A wyniki testów na II (iloraz inteligencji) były
szeroko komentowane w prasie rok-dwa lata temu.

> Jakiej logiki? Ja po prostu zgodnie z zasadą ochrony zagrożonych gatunków
> i ras chciałbym, żeby biali przetrwali.

Na razie nie wymierają, choć proporcje liczebne cały czas się zmieniają na
korzyść ras kolorowych.

> Już prosiłem, żebyś nie odpisywała na każdy mój post.

A ja Cię z równą powagą proszę, żebyś w ogóle nie pisał postów na grupę ;->
Sam widzisz, jaki to absurd.
Nota bene, suponuję, iż gdybym na tej liście _dyskusyjnej_ na większość
Twoich postów reagowała _poparciem_, bynajmniej by Ci to nie przeszkadzało.

boniedydy