nowosc-suszone pomidory z czosnkiem i bazylia!!!!

1. Data: 2005-10-04 19:16:38

Temat: nowosc-suszone pomidory z czosnkiem i bazylia!!!!
Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

jedliscie to cudo kamisa? ja w wwie znajduje to tylko w 1 sklepie, a
zarazilam miloscia do tej przyprawy cala prace, wiec wykupuje hurtowo.
uwielbiam ten smak, nie smakowala mi dotad zadna mieszanka, nawet te z wloch
czy grecji. jak na razie rekordowo w 3 dni zjadlam cale opakowanie. dzieki
tej przyprawie dla mnie twarog dietetyczny nie jest kara, tylko pysznoscia:)
to z ich strony http://www.kamis.pl/x.pro/ModProducts/ShowProduct/17
0/21/

ps. nie jestem pracownikiem kamisa, choc po tej przyprawie, to duma byc ich
pracownikiem:)

2. Data: 2005-10-04 20:42:02

Temat: Re: nowosc-suszone pomidory z czosnkiem i bazylia!!!!
Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ruua" <t...@i...net.pl> napisał w wiadomości

> ps. nie jestem pracownikiem kamisa, choc po tej przyprawie, to duma byc
ich
> pracownikiem:)

jak nie jesteś pracownikiem kamisa to po kiego zawracasz .............??

3. Data: 2005-10-04 21:21:01

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
0/21/

> ps. nie jestem pracownikiem kamisa, choc po tej przyprawie, to duma byc

Dzie to dajom??? Lece :)))
Powiesz, co to za sklep?
A nie ma zadnej chemii i wzmacniaczy smaku?
Pozdrawiam, Agata

4. Data: 2005-10-05 07:17:05

Od: Qq <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek W. napisał(a):
> Użytkownik "ruua" <t...@i...net.pl> napisał w wiadomości

> ich

> jak nie jesteś pracownikiem kamisa to po kiego zawracasz .............??

A ty czego warczysz?!
To jest lista dla spokojnych zjadaczy. DZieli się ktoś wiadomością o
przyprawie, i chwała. A jak tobie nie smakuje ci, to nie kupuj. I uważaj
na żółć, bo ci się odkłada w kącikach ust.

Qq

5. Data: 2005-10-05 07:53:31

Od: "Małgorzata" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam zrobić samemu suszone pomidory. Przepis na stronie
http://blizejnatury.org
Wystarczy wpisać do wyszukiwarki (po prawej stronie w serwisie BN).
Pozdrawiam, Gosia

6. Data: 2005-10-05 07:55:05

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qq" <q...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przyprawie, i chwała. A jak tobie nie smakuje ci, to nie kupuj. I uważaj
> na żółć, bo ci się odkłada w kącikach ust.

Ter fere..za jakieś pół roku ta grupa stanie sie doskonałym
reklamowiskiem....

rozumiem jakby watek dotyczył tego jak SAMEMU zrobic cos takiego
a nie jaka firma wyprodukowała kolejny preparat...i w jakim idiotenszopie
jest aktualnie na to promocja..:P

7. Data: 2005-10-05 09:08:31

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> Polecam zrobić samemu suszone pomidory. Przepis na stronie
> http://blizejnatury.org
> Wystarczy wpisać do wyszukiwarki (po prawej stronie w serwisie BN).
> Pozdrawiam, Gosia

Odpowiadaj pliz pod spodem :)
Suszone robie sama, ale to jest przyprawa :)
Pozdrawiam, Agata

8. Data: 2005-10-05 13:20:51

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-10-04 23:21:01 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Gusiek* skreślił te oto słowa:

> Dzie to dajom??? Lece :)))

Chyba juz wszedzie :)

> A nie ma zadnej chemii i wzmacniaczy smaku?

Przynajmniej na opakowaniu się do tego nei przyznają ;)

Ja nie jestem tym jakoś szczególnie zachwycona. Tzn jadłam na sucho -
posypałam tym kanapke z serem, ale za słone było (bo sól jest w składzie).
A dodawanie tego do sosu to chyba bez sensu, bo wolę świeże zioła i
czosnek.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

9. Data: 2005-10-05 17:11:40

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek W."

> jak nie jesteś pracownikiem kamisa to po kiego zawracasz .............??

bo temat dotyczy kucharzenia, a przyprawa jest srodkiem do potrawy. takie to
trudne do zrozumienia?

10. Data: 2005-10-05 17:12:45

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek W."

> Ter fere..za jakieś pół roku ta grupa stanie sie doskonałym
> reklamowiskiem....

mamo - ty idz na pl.regionalne.warszawa - swietnie sie bedziesz czul wsrod
takich samych malkontentow, jak ty.

> rozumiem jakby watek dotyczył tego jak SAMEMU zrobic cos takiego
> a nie jaka firma wyprodukowała kolejny preparat...i w jakim idiotenszopie
> jest aktualnie na to promocja..:P

na szczescie nie ty tu ustalasz zasady:)

od pigwy do sernika - "zajebistego". :)))
swieze figi
Zalewa wileńska
(OT) Dziś w TVN
Scypek