nowosc-suszone pomidory z czosnkiem i bazylia!!!!

11. Data: 2005-10-05 17:15:43

Temat: Re: nowosc-suszone pomidory z czosnkiem i bazylia!!!!
Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
news:dhuro4$5df$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Dzie to dajom??? Lece :)))
> Powiesz, co to za sklep?

ja kupilam w dh tarchomin w wwie... nie wiedzialam nigdzie ludzi. sztab
zacheconych przeze mnie znajomych przeczesuje wwe i okolice i nigdzie nie
znajduje:) totez mam zamowienie na 10 sztuk:)

> A nie ma zadnej chemii i wzmacniaczy smaku?

no wlasnie NIC - i dlatego mnie to zachwycilo, zanim sprobowalam!!! w
skladzie jest:
pomidory suszone
czosnek
sol
oregano
bazylia

mija tydzien, a ja koncze 2 opakowanie...bombowo smakuje z bialym twarogiem,
makaronem, jajecznica, pizza:)

12. Data: 2005-10-05 20:13:32

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ruua" <t...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Marek W."

> mamo - ty idz na pl.regionalne.warszawa - swietnie sie bedziesz czul wsrod
> takich samych malkontentow, jak ty.

To że ktos nie przepada za idiotycznymi reklamami wcale nie swadczy o
malkontenctwie

> na szczescie nie ty tu ustalasz zasady:)

Zasad nie ustalam..ale czytuje ta grupe a i czasem cos tu skrobne

i bardziej mnie interesuje jak samemu cos upichcia a nie dac sobie

wcisnac jakieś gówno dlatego tylko ze ma kolorowy papierek :P

13. Data: 2005-10-05 20:26:53

Od: "Agnes" <agnes1992(wytnij to)@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ekstra smak naprawde , widziałem to w sklepie i nie kupiłem dośc drogie mi
się wydało coś koło 6.5 złotego , ale zachęcony twoją opinią skusiłem się i
nie żałuje , ekstra smak
Pozdrawiam JULIUSZ

14. Data: 2005-10-05 21:39:52

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek W."
<U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU
.UplU> napisał w
wiadomości news:di1ck5$m27$1@news.lublin.pl...

> [...]

> i bardziej mnie interesuje jak samemu cos upichcia a nie dac sobie
>
> wcisnac jakieś gówno dlatego tylko ze ma kolorowy papierek :P

Oj, sio... jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia na temat, to cichaj.
EOT
Agata

15. Data: 2005-10-06 10:03:53

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

ruua napisał(a):
> jedliscie to cudo kamisa? ja w wwie znajduje to tylko w 1 sklepie, a
> zarazilam miloscia do tej przyprawy cala prace, wiec wykupuje hurtowo.
> uwielbiam ten smak, nie smakowala mi dotad zadna mieszanka, nawet te z wloch
> czy grecji. jak na razie rekordowo w 3 dni zjadlam cale opakowanie. dzieki
> tej przyprawie dla mnie twarog dietetyczny nie jest kara, tylko pysznoscia:)
> to z ich strony http://www.kamis.pl/x.pro/ModProducts/ShowProduct/17
0/21/

> ps. nie jestem pracownikiem kamisa, choc po tej przyprawie, to duma byc ich
> [...]
dzieki na pewno wyprobuje...
Marsjasz

16. Data: 2005-10-06 16:17:43

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnes" <agnes1992(wytnij to)@go2.pl> napisał w wiadomości

> Ekstra smak naprawde , widziałem to w sklepie i nie kupiłem dośc drogie mi
> się wydało coś koło 6.5 złotego , ale zachęcony twoją opinią skusiłem się
> nie żałuje , ekstra smak

:) ja juz wykupilam caly zapas z w/w sklepu, a mam coraz wieksze zamowienia.

17. Data: 2005-10-06 16:18:37

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek W."

> To że ktos nie przepada za idiotycznymi reklamami wcale nie swadczy o
> malkontenctwie

a jaka reklama jest nieidiotyczna? rozumiem, ze ty gotujesz bez przypraw?

> i bardziej mnie interesuje jak samemu cos upichcia a nie dac sobie
>
> wcisnac jakieś gówno dlatego tylko ze ma kolorowy papierek :P

sklad: pomidory suszone, czosnek, sol, oregano, bazylia

no masz racje - prawdziwe gowno.

18. Data: 2005-10-06 16:21:19

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Marek W."

> a jaka reklama jest nieidiotyczna? rozumiem, ze ty gotujesz bez przypraw?

> sklad: pomidory suszone, czosnek, sol, oregano, bazylia
>
> no masz racje - prawdziwe gowno.

Kobieto....

jakbys SAMA zrobiła takie cos i pochwaliła sie tym to nawet chetnie bym to
wypróbował..

od pigwy do sernika - "zajebistego". :)))
swieze figi
Zalewa wileńska
(OT) Dziś w TVN
Scypek