nowości - gofry i naleśniki Gellwe

1. Data: 2007-07-25 11:27:10

Temat: nowości - gofry i naleśniki Gellwe
Od: "Flashka" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłem w necie nowość naleśniki i gofry (GELLWE) - gotowe ciasto w
butelkach, do których wystarczy niby dolać tylko mleka, wstrząsnąć i możemy
działać. Być może ktoś już testował te nowości i podzieli sie wrażeniami, ja
nie spotkałem jeszcze tego w sprzedaży...

2. Data: 2007-07-25 12:01:28

Temat: Re: nowości - gofry i naleśniki Gellwe
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flashka" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> możemy działać. Być może ktoś już testował te nowości i podzieli sie
> wrażeniami, ja nie spotkałem jeszcze tego w sprzedaży...

Zrobienie jadalnych naleśników w sumie sprowadza się do dolania do mąki i
jajek mleka (wody) i wstrząśnięcie tym, więc nie rozumiem, po co zakupowywać
takie wynalazki.
Tym bardziej, że wychodzi z tego może z 15 naleśników, a drogie...

Qra, u mnie na wsi w każdym większym markiecie zalegają półki i gofry i
maleśniki z firmy G

3. Data: 2007-07-25 12:39:46

Od: "Flashka" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tym bardziej, że wychodzi z tego może z 15 naleśników, a drogie...
>
> Qra, u mnie na wsi w każdym większym markiecie zalegają półki i gofry i

wiem, wiem, wiem..... alles true.... masz 1000% racji...

ale pytałem o co innego,
jestem ciekaw opinii praktyków w temacie tego produktu

4. Data: 2007-07-25 13:21:50

Od: "Tomek..." <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja kupilem takie gofry w butelce.
Zrobilem tak jak pisali na opakowaniu.
Efekt... lepsze wychodzily mi jak sam dodawalem wszystkie skladniki.
A nie wychodzily mi najlepsze, hehe...

Moim zdaniem nie warto tego kupowac, lepiej samemu dobrac skladniki...

Tomek...

5. Data: 2007-07-25 14:12:28

Od: "Flashka" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A nie wychodzily mi najlepsze, hehe...
>
> Moim zdaniem nie warto tego kupowac, lepiej samemu dobrac skladniki...

teraz dowiedziałem się u jednego z producentów gofrownic gastronomicznych,
że w handlu dostępne są profesjonalne i gotowe ciasta dla celów
gastronomicznych, jeszcze nigdy o czymś takim nie słyszałem, wygoglać też
cokolwiek trudno, czy ktoś z zawodowców podzieli się know-how ? :) kto to
produkuje i gdzie sprzedaje ?

6. Data: 2007-07-25 16:45:39

Od: "Agnieszka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cokolwiek trudno, czy ktoś z zawodowców podzieli się know-how ? :) kto to
Mają takie cuda w Makro - ale z tego co pamiętam - to chyba opakowania co
najmniej 5 kg - nie mam pojęcia czy wychodzi dobre..

7. Data: 2007-07-26 06:15:42

Od: "Flashka" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mają takie cuda w Makro - ale z tego co pamiętam - to chyba opakowania co
> najmniej 5 kg - nie mam pojęcia czy wychodzi dobre..

OK, super, o to własnie mi chodziło :)
W domowej kuchni można sobie bez problemu utrzepać jaja (przepraszam za
wyrażenie) ale ten kto robi to komercyjnie to ma inną optyjkę i wie co
oznacza np. słowo sanepid :-)

8. Data: 2007-07-26 07:02:23

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Flashka" <n...@p...onet.pl> wrote in message

> OK, super, o to własnie mi chodziło :)
> W domowej kuchni można sobie bez problemu utrzepać jaja (przepraszam za
> wyrażenie) ale ten kto robi to komercyjnie to ma inną optyjkę i wie co
> oznacza np. słowo sanepid :-)

Najczęściej dochodzą bakteriobójcze a conajmniej bakteriostatyczne
konserwanty, antyutleniacze i stabilizatory... Wolę w domu...

9. Data: 2007-07-26 07:19:26

Od: "Flashka" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najczęściej dochodzą bakteriobójcze a conajmniej bakteriostatyczne
> konserwanty, antyutleniacze i stabilizatory... Wolę w domu...

ty i ja doskonale wiemy, jaka kuchnia jest najlepsza, najzdrowsza i
najsmaczniejsza, jednak przepisy przepisami z dwoga złego te konserwnty są
lepsze od salmonelli. Dzisiaj do obróbki jaj takich od prawdziwej kury
wymaga się osobnego pomieszczenia + kilka urządzeń

10. Data: 2007-07-26 07:54:28

Od: "Fiu" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najczęściej dochodzą bakteriobójcze a conajmniej bakteriostatyczne
> konserwanty, antyutleniacze i stabilizatory... Wolę w domu...

Glupi wiejski cwok !

Urządzenie do gotowania jaj - jakie i opinie
Jajko
naleśniki
Marynowanie grzybów - jak długo?
fasolka po bretonsku