nowotwor a pigulki?

1. Data: 2002-05-13 09:19:23

Temat: nowotwor a pigulki?
Od: Myjk <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam po raz pierwszy na grupie

moja kobialeczka ma guzka w piersi
poczatkowo zostal rozpoznany jako torbiel
ale po ponownym badaniu na 'lepszej' maszynie
zostalo to calkowicie wykluczone..
teraz panna sie buja z lekarzami, bo nie chca jej
dac skierowania na biopsje..
pytania sa dwa..co to za guzek, moze to byc cos rakowego?
czy w takich wypadkach nie mozna brac pigulek i dlaczego?

--
Pozdor
Myjk

2. Data: 2002-05-13 12:36:42

Temat: Re: nowotwor a pigulki?
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 13 May 2002, Myjk wrote:

> teraz panna sie buja z lekarzami, bo nie chca jej
> dac skierowania na biopsje..

jesli zostalo calkowicie wykluczone to jak rozumiem
nie ma w co robic biopsje. Aby moc zrobic biopsje musi
byc jakis guzek jak go nie ma to to jest trudne.
Co Twoja panna moze a co nie moze to powinien orzec
ginekolog i to przede wszystkim jej a potem ewentualnie
ona jak bedzie chciala to moze powiedziec to Tobie

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

3. Data: 2002-05-13 12:46:36

Od: Myjk <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Majster -=Piotr Kasztelowicz=- identyfikujacy sie majlem
am.torun.pl

> jesli zostalo calkowicie wykluczone to jak rozumiem
> nie ma w co robic biopsje. Aby moc zrobic biopsje musi
> byc jakis guzek jak go nie ma to to jest trudne.

lekarz wykluczyl, ze jest to torbiel..
ale nadal 'czyms' to jest: na zdjeciu widac czarna plame
o srednicy ~7mm, i jest wyczuwalne palcami (sam to znalazlem u niej)
trulem jej ze 4 miesiace zeby poszla to zbadac..

biopsja ma stwierdzic co to faktycznie jest
teraz tylko sie zastanawiam, czym to moze byc oprocz torbieli
czy tez torbiela.. nie wiem jak sie odmienia ;)

> Co Twoja panna moze a co nie moze to powinien orzec
> ginekolog i to przede wszystkim jej a potem ewentualnie
> ona jak bedzie chciala to moze powiedziec to Tobie

tak jej powiedzial lekarz, ktory ja badal..
nie byl to jednak ginekolog..
chyba ze to oni pstrykaja cycuszkom fotki ;)

druga sprawa to taka, ze ginekolog u ktorego brala pigulki
macal ja po piersiach i takiego guzka nie wykryl..
pomimo ze jest on w miare wyczuwalny podczas dotyku

dlatego pytam sie, jakie sa skutki brania hormonow
podczas nierozpoznanego jeszcze guzka, i ewentualnie
jakie to ma znaczenie gdy bedzie on w przyszlosci leczony

--
Pozdor
Myjk

4. Data: 2002-05-13 13:37:16

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 13 May 2002, Myjk wrote:

> biopsja ma stwierdzic co to faktycznie jest
> teraz tylko sie zastanawiam, czym to moze byc oprocz torbieli
> czy tez torbiela.. nie wiem jak sie odmienia ;)

jesli taki guzek jest to wymaga pewnej czujnosci. Nie badalem
sutkow Twojej fiance wiec sie nie wypowiem - ale faktycznie jesli
sa watpliwosci robi sie biopsje. Na tej liscie sa specjalisci w tej
dziedzinie, wiec sadze, ze moga sie wypowiedziec lepiej

P.
----

5. Data: 2002-05-14 07:20:25

Od: Krzysztof Okoń <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ile ma lat Twoja kobita ?
Jesli jest mloda (kwestia wzgledna, ale powiedzmy do 35), to madrosc
ludowa uczy, ze jak nie torbiel to wlokniakogruczolak. Jego dosc latwo z
torbiela pomylic macaniem.

--
--------------
Krzysiek, EBP

6. Data: 2002-05-14 07:54:12

Od: Myjk <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Majster -=Krzysztof Okoń=- identyfikujacy sie majlem
<k...@p...onet.pl> zmontowau w wiadomosci

> A ile ma lat Twoja kobita ?

22 jej stuknie za 2 tygodnie ;)

> Jesli jest mloda (kwestia wzgledna, ale powiedzmy do 35), to madrosc
> ludowa uczy, ze jak nie torbiel to wlokniakogruczolak. Jego dosc latwo
> z torbiela pomylic macaniem.

wloknia... co? ;) mozesz rozszrzyc pojecie? nie znam sie na tym..
czy to cos groznego, czy rownie 'nieszkodliwe' jak torbiel?
pomijajac te teorie, guzek byl fotografowany, i to nawet 2-krotnie

wczoraj byla u lekarza po skierowanie.. ten nie chcial jej wypisac
ogladal to zdjecie, powiedzial ze to nic groznego i ze nie ma pospiechu

ku*wa! tyle sie trabi o raku piersi i namawia do szybkiego dzialania,
ale jak juz ktos chce i sie za to zabiera, to rzucaja klody pod nogi
bbosh, pardon za uniesienie, ale juz mnie cholera bierze..
nie wspominajac o znerwicowanej dziewczynie, ktorej nikt nie potrafi
powiedziec co to jest, a ludzie ktorzy moga jej pomoc tylko utrudniaja :/

--
Pozdor
Myjk

7. Data: 2002-05-14 07:59:56

Od: Myjk <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Majster -=Piotr Kasztelowicz=- identyfikujacy sie majlem
am.torun.pl

> jesli taki guzek jest to wymaga pewnej czujnosci. Nie badalem
> sutkow Twojej fiance wiec sie nie wypowiem - ale faktycznie jesli
> sa watpliwosci robi sie biopsje.

trzeba tylko najpierw dostac skierowanie..
a to, jak sie okazuje, najprostrze nie jest

> Na tej liscie sa specjalisci w tej
> dziedzinie, wiec sadze, ze moga sie wypowiedziec lepiej

no fienc czekam..
tnx

--
Pozdor
Myjk

8. Data: 2002-05-14 20:20:59

Od: MyjkeL <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Majster -=Krzysztof Okoń=- identyfikujacy sie majlem
<k...@p...onet.pl> zmontowau w wiadomosci

> [...] to wlokniakogruczolak. Jego dosc latwo z
> torbiela pomylic macaniem.

gratuluje diagnozy.. wlasnie wrocila z biopsji
lekarz wstepnie okreslil gooska tak jak Ty - wlokniak

wiecej bedzie wiadomo za tydzien.. w kazdym razie
'to' bylo twarde (nie mogl sie wbic) i z krwia

po za tym jestem w szoku, ze lekarz nawet jej nie zapytal
czy chce jakies znieczulenie.. po prostu nakul cyca :\
czy to normalne postepowanie? bo juz sie uczulilem :/

--
Pozdor
Myjk

9. Data: 2002-05-17 10:01:16

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> gratuluje diagnozy.. wlasnie wrocila z biopsji
> lekarz wstepnie okreslil gooska tak jak Ty - wlokniak
Miło mi, mam nadzieję że się potwierdzi.

> [...]
> czy chce jakies znieczulenie.. po prostu nakul cyca :\
> czy to normalne postepowanie? bo juz sie uczulilem :/

Tak właśnie się robi. Znieczulenie by znaczyło wkłucie najpierw taką samą
igłą ... Większość nie skarży się, czasem jakaś wrażliwsza odoba.
--
Krzysiek, EBP

natretna grzybica
Grzybica pochwy a seks oralny