nowotwory i suplementy

1. Data: 2007-03-01 22:41:38

Temat: nowotwory i suplementy
Od: " kertz101" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Niestety dowiedziałem się że moja mama (l 65)ma nowotwór jelita grubego i
teraz czeka na operację. Mam pytanie czy są jakieś środki/suplementy które
mogły by być pomocne w leczeniu? Nasza znajoma poleciła zestaw Intra-zioła
podobno pomógł w jej rodzinie. Sam zachwalam go mamie - licząc że jak nie
pomoże to chociaż psychicznie poczuje się lepiej. Przeglądałem Internet i
pełno tam ziołowo-miodowych suplementów wspomagających leczenie raka. Sam mam
raczej mieszane odczucia - raz że te wszystkie specyfiki są w opisie za dobre
a dwa są bardzo drogie - trochę to pachnie Amwayem. Proszę o opinie

2. Data: 2007-03-01 23:17:12

Temat: Re: nowotwory i suplementy
Od: ulapod <u...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

kertz101 wrote:
> Witam
> Niestety dowiedziałem się że moja mama (l 65)ma nowotwór jelita grubego i
> teraz czeka na operację. Mam pytanie czy są jakieś środki/suplementy które

Niestety jest duzo różnej maści osób, które żerują na cudzym
nieszczęściu. Ja bym trzymała się lekarzy i im ufała.
Czasem działa też coś takiego,ze pacjent wierzy że teraz
dostał jakieś zioła, witaminy które mogą pomóc i przez to
ma więcej wiary i lepiej znosi chorobę.
Wejdź na to forum i popytaj o przypadek twojej Mamy,
na pewno pomogą:

Duzo zdrowia.

3. Data: 2007-03-01 23:38:10

Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

kertz101 wrote:
> Witam
> Niestety dowiedziałem się że moja mama (l 65)ma nowotwór jelita
> grubego i teraz czeka na operację. Mam pytanie czy są jakieś

daj luz...
sk... dasz zarabiac na mamie? Ciezki nowotwor, licz na lekarzy a nie jakies
ziolka - sprzedaja je raczej "niezle ziolka". Powodzenia.

4. Data: 2007-03-02 05:47:16

Od: "este" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Mar, 23:41, " kertz101" <k...@g...pl> wrote:
> [...]
> teraz czeka na operację. Mam pytanie czy są jakieś środki/suplementy które

Z rodzinnego doświadczenia wiem (chory tata), że skuteczna jest
chrząstka rekina, mama kupowała jeszcze jakieś rzeczy z firmy cali
vita. Oprócz tego mikroelementy, oraz soki warzywno-owocowe (marchew,
buraki, itp.) domowej produkcji. Były też nieskończone ilości ziół po
kilka razy dziennie. Walka była ostra. Efekt: lekarze po wykonaniu tk
stwierdzili, że albo pomylili badania, albo źle ziterpretowali. Ale
walka była rozpoczęta bez oglądania się na nich. Zaraz po pierwszej
niepewnej jeszcze diagnozie.
Nie wiem czy te same specyfiki mogą być stosowane przy jelicie.
Proponuję popytać, może w aptece?
Powodzenia.
est

5. Data: 2007-03-02 11:15:17

Od: "darked" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Mar 2, 5:47 am, "este" <c...@g...com> wrote:

> [...]
> niepewnej jeszcze diagnozie.
> Nie wiem czy te same specyfiki mogą być stosowane przy jelicie.

Ostra to jest Twoja walka o szmal.

6. Data: 2007-03-02 19:20:09

Od: "poranna.kawa" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Mar, 12:15, "darked" <d...@g...com> wrote:

> Ostra to jest Twoja walka o szmal.- Ukryj cytowany tekst -

A kto powiedział, że leczenie jest tanie? Poza tym za życie bliskiej
osoby dasz wiele.

7. Data: 2007-03-02 19:20:33

Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

jakby est napisała że handluje tymi specyfikami i podała nr tel to może
mógłbyś się czepiać a tak oczerniasz człowieka bez powodu

8. Data: 2007-03-02 19:34:41

Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuje Wam za odpowiedź
Nie oto chodzi że szukam jakiś cudownych leków. Nigdy bym nie zastąpił
konwencjonalnej medycyny na środki "naturalne". Nie dlatego że w nie wierze
ale dlatego że nie ma badań statystycznych wyleczeń jakie są prowadzone przy
lekach i procedurach - i nawet 10 osób które twierdzą że pomógł im preparat X
to jest dużo za mało. Nie podoba mi się też że osoby które je sprzedają
czasami szkalują lekarzy. Ale nie mogę wykluczyć tego że są preparaty które
jednak wspomagają proces leczenia tej ciężkiej choroby. Właśnie dlatego pytam
na grupie pl.sci.medycyna a nie pl.misc.cośtam - liczę że ktoś na podstawie
własnego doświadczenia lub wykształcenia może mi pomóc.

Nie poruszajmy wątku finansowego bo jest nie na temat.

9. Data: 2007-03-02 19:39:21

Od: "poranna.kawa" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Mar, 20:20, " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> jakby est napisała że handluje tymi specyfikami i podała nr tel to może
> mógłbyś się czepiać a tak oczerniasz człowieka bez powodu

Aaaa, to o to chodzi. Sądziłam raczej, że o koszt leczenia. Nieważne.
Więc dla wyjaśnienia: nie handluję niczym takim, ziół też nie hoduję,
a i namiarów na doskonałych uzdrowicieli też nie mam.
est

10. Data: 2007-03-02 19:58:54

Od: "poranna.kawa" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Mar, 20:34, " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> Dziękuje Wam za odpowiedź
Właśnie dlatego pytam na grupie pl.sci.medycyna a nie pl.misc.cośtam -
liczę że ktoś na podstawie własnego doświadczenia lub wykształcenia
może mi pomóc.

http://medycyna.linia.pl/zywienies.html
Mnie właśnie czegoś takiego uczyli.
Pozdrawiam.