podwojne widzenie

1. Data: 2007-03-01 22:39:59

Temat: podwojne widzenie
Od: "Kleszcz" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Od 2 tygodni widze podwojnie prawoskretnie. Tzn jak patrze w prawo to widze
wszytsko x 2 i lekko zamazane.
Bylem na ostrym dyzurze w akademi medycznej na Oczki, zrobili mi badania
okulistyczne i wszytsko okazalo sie ok z oczami. Odeslali mnie do neurologa
na Banacha (podstawowe badanie nic nie wykazalo), gdzie dostalem skierowanie
na rezonans. Udalem sie na rezonans i tez wszytsko ok.
Lekarz na Oczki powiedzial abym za pol roku zglosil sie kontrolnie na wizyte
u okulisty. Przed rezonansem podejrzewali, iz nerw lewego oka jest
uszkodzony, lub jest jakis nacisk na niego. Ale po rezonansie wykluczyl ta
diagnoze. Ogolnie rzecz biorac oczy i mózg mam "zdrowe".
Czy ktos juz sie spotkal z takim przypadkiem ??
Co to moze byc ??

Pozdrawiam Piotr