nowy Maybelline mousse

1. Data: 2005-03-06 00:53:16

Temat: nowy Maybelline mousse
Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Używał ktoś tego podkładu w piance? Bardzo mnei zaciekawił, chętnie bym
wypróbowała, ale na razie ciężko trafić na niego w sklepach. Na allegro jest
tylko jeden na razie;)
Kroofka

1. Data: 2005-03-06 08:15:56

Temat: Re: nowy Maybelline mousse
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroofka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Używał ktoś tego podkładu w piance? Bardzo mnei zaciekawił, chętnie bym
> wypróbowała, ale na razie ciężko trafić na niego w sklepach. Na allegro
jest
> tylko jeden na razie;)

Ja używam od kilku dni i jestem bardzo zadowolona. bardzo wydajny, bardzo
dobrze się rozprowadza, a pierwsze słowo jakie przychodzi do głowy po
nałożeniu to "lekki". Rzeczywiście, tak jak napisano na Wizażu, trochę
uwidacznia suche skórki, jeśli ktoś takie posiada. Mi on bardzo pasuje, bo
nie robi tapety, nie spływa z twarzy, nieźle się trzyma (a na wizażu
straszyli, że zostaje na ubraniu i na rękach- cóż, mi wszystko zostaje, ale
ten podkład zostaje też na twarzy :D).
W Polsce jest do wyboru szcześć kolorów. Ja mam kolor drugi w kolejności,
czyli Nude (nr21). Jak patrzyłam w drogerii, na ręku wydawał się ciut za
ciemny na początku, ale jak zobaczyłam, że się rewelacyjnie rozsmarowuje, to
od razu wiedziałam, że jaśniejszy kolor będzie za jasny.

U nasz w Olsztynie można kupić Maybelline Dream Mousse w drogerii Natura i w
sklepach niefirmowych z kosmetykami, więc może też poszukaj w takich
mniejszych sklepikach.

Ja jestem bardzo zadowolona, na pewno kupię ten podkład raz jeszcze. Wydaje
mi się, że będzie doskonały na lato, bo jest lekki, nie wiem tylko jak z
matowieniem szybko przetłuszczającej się skóry. Ja problemów z cerą nie mam,
więc dla mnie ten podkład jest idealny.

Pozdrawiam,
Majka

1. Data: 2005-03-06 19:29:08

Od: "Natalia" <e...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

To prawda,ze jest bardzo wydajny i bardzo leciutki. Poza tym ma fajne
opakowanie, nie trzeba sie w nim babrac. Jednak moim zdaniem nie nadaje sie
dla osob z sucha cera bo widac wszystkie skorki. Ogolnie jesli chodzi o mnie
to marnie stapia sie ze skora i jest widoczny. Moze wybralam za jasny odcien
(cameo) , ale w koncu jestem bardzo blada.

Co do miejsca zakupu to zamowilam na Allegro.

Pozdrawiam.

brzoskwiniowy samoopalacz
JAKI PODKŁAD??
Gorseciarki dobrej