brzoskwiniowy samoopalacz

1. Data: 2005-03-05 23:34:41

Temat: brzoskwiniowy samoopalacz
Od: Eulera <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzień dobry,
chciała bym używać samoopalacza, ale mam jasna karnacje, taka troche
rózową i bardzo nie naturalnie wygladam w samoopalaczu o kolorze
brazowym. Czy możecie mi polecić samoopalacz w kolorze brzoskwiniowym
albo jakims podobnym, który bedzie wyglądał naturalnie na mojej różowej
buzi?

1. Data: 2005-03-07 14:12:45

Temat: Re: brzoskwiniowy samoopalacz
Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulera <e...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
> brazowym. Czy możecie mi polecić samoopalacz w kolorze brzoskwiniowym
> albo jakims podobnym, który bedzie wyglądał naturalnie na mojej różowej

może kup krem brązujący zamiast samoopalacza? brązują delikatniej niż
samoopalacze, więc powinno wyglądać naturalnie. polecam np. krem brązujący
nawilżający Bielendy, ew. Sopot Ziai.

1. Data: 2005-03-07 17:19:49

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

justa wrote:

> może kup krem brązujący zamiast samoopalacza? brązują delikatniej niż
> samoopalacze, więc powinno wyglądać naturalnie. polecam np. krem
> brązujący nawilżający Bielendy, ew. Sopot Ziai.

Podobnie jak Eulera mam jasna karnacje. Jednak Sopot nie dziala na moja
skore, jedynie jak juz jestem mocno [czyli przecietnie dla kazdej innej]
opalona, moge nim delikatnie podkreslic opalenizne :(

Zazula

1. Data: 2005-03-07 19:13:49

Od: Eulera <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> może kup krem brązujący zamiast samoopalacza? brązują delikatniej niż
> samoopalacze, więc powinno wyglądać naturalnie. polecam np. krem brązujący
> nawilżający Bielendy, ew. Sopot Ziai.

Uzywałam jednego i drugiego,są dla mnie za brązowe. Dlatego szukam
czegos w innym odcieniu nie musi to byc samoopalacz, moze być krem
bazujący, ale w odcieniu bardziej brzoskwiniowym niz brązowym.

JAKI PODKŁAD??
Gorseciarki dobrej
cud nad Wisłą :)
decleor-moje olsnienie roku