nowy topic, czyli co myślicie o

1. Data: 2011-10-21 16:56:49

Temat: nowy topic, czyli co myślicie o
Od: "K." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Anglikach, co o Polakach którzy wyemigrowali do Wielkiej Brytanii, co
o Polakach, którzy wrócili z emigracji do Polski, a co o Polakach,
którzy nie mają zamiaru do Polski wracać?

Pisanie o stereotypach jak najbardziej mile widziane :-) Włącznie z
jadowitymi komentarzami (owszem, świadczą o piszących je, ale
wartościowanie tego to jakby inny temat).

Ole!

2. Data: 2011-10-21 20:43:39

Temat: Re: nowy topic, czyli co myślicie o
Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-21 18:56, K. pisze:
> [...]
> jadowitymi komentarzami (owszem, świadczą o piszących je, ale
> wartościowanie tego to jakby inny temat).

To proste, jesli ktos wyjechal, bo nie mogl znalezc pracy lub Ojczyzna
jemu nie odpowiadala, to jest zdrajca je*any i smiec.
Jak wrocil, to jeszcze gorszy, bo zatraci sie w narzekaniach na nasze
zlodziejowo, jak to na zmywaku mial wszystko, a tu musi tyrac i jeszcze
go dymaja.
Jak nie wroci, to moze jego dzieci wyjda kiedys na ludzi.
A jak go firma wyslala na palcowke, a on wrocil i kazal firmie
spierdalac z tymi wyspami, to jest Gosc i na pewno dostal jeszcze
jeszcze wiekszy udzial w zyskach ;)

3. Data: 2011-10-21 22:08:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Oct 2011 09:56:49 -0700 (PDT), K. napisał(a):

> Anglikach, co o Polakach którzy wyemigrowali do Wielkiej Brytanii, co
> o Polakach, którzy wrócili z emigracji do Polski, a co o Polakach,
> którzy nie mają zamiaru do Polski wracać?

Nic. Ich sprawa.
--
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

4. Data: 2011-10-21 22:18:38

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-21 18:56, K. pisze:

> [...]
> jadowitymi komentarzami (owszem, świadczą o piszących je, ale
> wartościowanie tego to jakby inny temat).

Liczysz na jakieś smakowite, kąśliwe uwagi pod swoim adresem? :)

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

5. Data: 2011-10-22 14:54:16

Od: "K." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 21, 9:43 pm, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:

> [...]
> A jak go firma wyslala na palcowke, a on wrocil i kazal firmie
> spierdalac z tymi wyspami, to jest Gosc i na pewno dostal jeszcze

ja mogę ci tylko powiedzieć 'nie', jak to od dawna ma miejsce.

6. Data: 2011-10-22 14:55:49

Od: "K." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 21, 11:18 pm, Aicha <b...@t...ja> wrote:

> Liczysz na jakieś smakowite, kąśliwe uwagi pod swoim adresem? :)

Nie, dlaczego?

To nie ja wybieram jak się inni zachowują, to ci inni wybierają.

7. Data: 2011-10-23 13:36:23

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "K." <k...@g...com> napisał w wiadomości
m.googlegroups.com...
[...]

___

Oczekujesz jakiegoś generalizowania, uogólnień??

No weźźźźźź, MK

8. Data: 2011-10-23 15:32:11

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-23 15:36, Vilar pisze:

> [...]
>
> Ole!
> ___
>
> Oczekujesz jakiegoś generalizowania, uogólnień??

hehe, ciekawe co Carlin by na ten temat powiedzial. Moze cos w ten desen:
jakim trzeba byc kretynem, zeby majac takie atuty jak biegla znajomosc
jezyka polskiego, dobra znajomosc kulturowy, obyczajaow i mentalnosci
nie moc znalezc dobrej i satysfakcjonujacej pracy we wlasnej ojczyznie,
w ktorej dorastalo sie od dziecka.
W dodatku jakim trzeba byc kretynem, zeby jechac do kraju ze slaba
znajomoscia jego jezyka, obyczajow, kultury i mentalnosci liczyc na
lepsze warunki socjalne, placowe i bytowe.
I w imie tych warunkow z wdziecznoscia psa wykonywac prace ponizej
swoich kwalifikacji i czesto godnosci, zeby odkladajac kazdy grosz
oszczedzajac, na jedzeniu, piciu, komfortowym mieszkaniu, czy rozrywkach
chwalic sie, jak tam dobrze placa i ile im zostaje.
A jak to wszystko najlepiej sobie zracjonalizowac?
Ano chociazby bezrobociem, panstwowym zlodziejstwem, bieda czy chociazby
tesknota za znajomymi i zazdroscia ich dostatniego i cudownego zycia
tam, choc przeciez kazdy doskonale wie, ze tak naprawde sa to tylko
wymowki usprawiedliwiajace niedorozwoj emocjonalny emigranta.
A gdy emigrant przyzwyczai sie juz do zmywaka, liznie jezyka i kultury
dystansujac sie do swoich obciazen emocjonalnych na tyle, ze ma druga
szanse na zbudowanie nowych, wolnych od tych obciazen i wartosciowych
wiezi to olewa to i doprowadza do coraz bardziej patologicznych
deficytow emocjonalnych, ktore z powrotem przywiazuja go lub ja do coraz
bardziej egzaltowanych wspomnien o obciazeniach emocjonalnych, ktore
wygnaly ich z kraju ojczystego.
I zaczyna sie belkot, jak to zwykly znajomy byl prawdziwym i cudownym
przyjacielem i jak mieli w kraju swoje zakatki szczescia, az stopniowo
puszczaja im wszystkie hamulce i sami juz nie wiedza jak zachowac sie
chociazby w usnecie epatujac coraz wieksza szajba, zaczepkami i
napastliwym pseudohumorem.

9. Data: 2011-10-23 18:35:12

Od: "K." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 23, 4:32 pm, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:

> [...]
> puszczaja im wszystkie hamulce i sami juz nie wiedza jak zachowac sie
> chociazby w usnecie epatujac coraz wieksza szajba, zaczepkami i

LOLLER buahahahahhahhaaaaaa, dobre jak nie wiem co.
Standard. Przyznam, że czytałam tylko początek. Niezła demagogia, ale
potworny hate speech.
Już poza tym, że toto mija się z prawdą. Zwykła demagogia.

10. Data: 2011-10-23 19:11:35

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-23 20:35, K. pisze:

> LOLLER buahahahahhahhaaaaaa, dobre jak nie wiem co.
> Standard. Przyznam, że czytałam tylko początek. Niezła demagogia, ale
> potworny hate speech.
> Już poza tym, że toto mija się z prawdą. Zwykła demagogia.

hehe, obraza, demagogia i mowa nienawisci?
Ciekawe co wg ciebie ona pietnuje, jesli nie glupote, ktorej jestem
jedynie narratorem i zauwaz, ze choc inni na ogol nie identyfikuja sie z
moja narracja, a nawet czasem jej nie akceptuja lub w recz jej
zaprzeczaja, jako, ze traca ona rzeczywisty obraz ich samoswiadomosci,
to odbior np. ciebie, jest poodobny, jesli czasem nawet nie gorszy.
I dopoki tego nie zastosujesz odpowiednich wnioskow z powyzszego to
watpie, zeby to sie zmienilo na tym czy innym forum.

"Zwątpiłam w jakąkolwiek przyszłość... i w przeszłość."
Re: WHY MUSLIMS BELIEVE THAT ISLAM IS THE TRUTH ????????????
Wasze ulubione ?
No w końcu ...
Kurde Dębski