[ntg] wykorzystaj Internet dla Siebie i swojej Firmy!

1. Data: 2005-03-01 19:01:14

Temat: [ntg] wykorzystaj Internet dla Siebie i swojej Firmy!
Od: "grupa Vera-Art" <v...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesteśmy firmą specjalizującą się w dostarczaniu kompleksowych
rozwiązań informatycznych w zakresie systemów wspomagających procesy
zarządzania przedsiębiorstwem.

Z myślą o Tobie i Twoich klientach tworzymy rozwiązania pozwalające
aktywnie wspierać procesy zachodzące w firmie.

Rozwijamy i dostarczamy specjalistyczne narzędzia oraz usługi
internetowe. Rozumiemy specyfikę Internetu jako medium nowoczesnej
komunikacji , przez co nasze działania są skutecznie kierowane bezpośrednio
do otoczenia , które jest zainteresowane danym przekazem.

W zakresie marketingu interaktywnego stworzyliśmy profesjonalne
rozwiązania i usługi , które pozwalają na pełne wykorzystanie możliwości ,
jakie niesie ze sobą Internet oraz technologie multimedialne.

Narzędzia internetowe i usługi polecamy głównie klientom , którzy w
swoich działaniach zamierzają efektywnie wykorzystywać Internet do kontaktu
ze swoimi potencjalnymi klientami oraz do komunikowania się z otoczeniem.

Łącząc wiedze i doświadczenie z obszaru marketingu , kreacji i
zaawansowanych technologii osiągamy cele marketingowe w najbardziej
efektywny sposób.

Rozwijamy i wdrażamy unikalne strategie oraz dedykowane rozwiązania z
zakresu
e-marketingu z przekonaniem o ich skuteczności.

W naszej ofercie znajdą Państwo;

- Projektowanie stron internetowych
- CMS (Content Management System)
- Pozycjonowanie stron internetowych
- Kampanie internetowe w google.pl
- E-marketing
- Katalogowanie stron internetowych
- Aktualizację i opiekę nad serwisami internetowymi

Do zapoznania się z pełną ofertą zapraszamy na naszą stronę internetową:

http://www.vera-art.pl

Pozdrawiamy serdecznie
Grupa Vera-Art

2. Data: 2005-03-01 19:47:52

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grupa Vera-Art" <v...@v...pl>
[...]
> [...]
możliwości ,
> jakie niesie ze sobą Internet oraz technologie multimedialne.

Jeśli chcecie państwo pokazać jakie możliwości niesie ze sobą Internet
oraz technologie multimedialne to piszcie bezpośrednio tutaj:
v...@v...pl
lub tutaj
v...@v...pl
albo tu
v...@v...pl
a jak będzie zajęte to tu
v...@v...pl
--
Pozdrawiam, Jerzy

3. Data: 2005-03-01 20:09:41

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

JerzyN" <"N0, 007, SPAM wrote:
> Jeśli chcecie państwo pokazać jakie możliwości niesie ze sobą
> Internet oraz technologie multimedialne to piszcie bezpośrednio
> [...]
:)))))
i sadzisz
ze im dokuczyles
?
to kolejny sieciowy mit
w ktory wierzysz
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

4. Data: 2005-03-01 20:50:21

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl>
> :)))))
> i sadzisz
> ze im dokuczyles
> ?

Nie, bynajmniej.
Kreuje ich wizerunek jako chamów sieciowych.
Nie mieli kompletnie nic do zaoferowania - tej grupie - zwiazanego z jej
tematyką.

> to kolejny sieciowy mit
> w ktory wierzysz

Podobnie jak i ty wierząc, że jeszcze możesz ...
:-))))))))))
--
Pozdrawiam, Jerzy

5. Data: 2005-03-01 21:15:53

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

JerzyN" <"N0, 007, SPAM wrote:
> Nie, bynajmniej.
> Kreuje ich wizerunek jako chamów sieciowych.
hehe
znowu sie unosisz swoja blekitna krawia
:PPP
> Nie mieli kompletnie nic do zaoferowania - tej grupie - zwiazanego z
> jej tematyką.
:)
a jak ktosby chcial zamowic u nich stronke o swoim ogrodku
?

> Podobnie jak i ty wierząc, że jeszcze możesz ...
> :-))))))))))
hehe
o ile by mi sie chcialo
to napewno moglbym
:P

6. Data: 2005-03-01 21:49:23

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl>
> znowu sie unosisz swoja blekitna krawia
> :PPP

AB Rh+

> :)
> a jak ktosby chcial zamowic u nich stronke o swoim ogrodku

Zobaczyłeś co oferują? Nie mówiąc o ich własnej stronie.
:-(
Inteligentny spamer pochwaliłby sie tutaj strona ogrodniczą wskazując
jakie ona moze dac korzyści grupowiczom. Wiesz o czym mówię?

A w to nawet jestem gotów ci uwierzyć.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

7. Data: 2005-03-01 22:03:22

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

JerzyN" <"N0, 007, SPAM wrote:
> Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl>

> AB Rh+
:))
o dziwo
ja tez mam taka
:)

> Zobaczyłeś co oferują? Nie mówiąc o ich własnej stronie.
> :-(
hehe
sadzisz
ze chcialoby mi sie klikac na ich link
?

8. Data: 2005-03-01 22:33:59

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl>
> [...]

Myślałeś, że walę na odlew?
:-(
--
Pozdrawiam, Jerzy

9. Data: 2005-03-02 00:42:22

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JerzyN <N0,007,SPAM@megapolis.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:d02grt$roj$...@a...news.tpi.pl...

Kurczę! To jednak na pierdoły masz czas? A dąb gdzie???
Pozdrawiam :-)))))))))))))))))))
Janusz

10. Data: 2005-03-02 00:50:08

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:d03270$hr5$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
> dyskusyjnych napisał:d02grt$roj$...@a...news.tpi.pl...
>
> Kurczę! To jednak na pierdoły masz czas? A dąb gdzie???

Przepraszam nie poszło tu gdzie trzeba. :-(((
Janusz

Przedogródek
Niemieckie odmiany Vaccinium vitis-idaea
OT. Golebiarz potrzebny
Berberis vulgaris var. asperma
Technologia EM