nudzi si

271. Data: 2006-01-31 21:54:27

Temat: Re: nudzi si
Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Marchewka"
<M...@b...pl> mówiąc:

>Chcę się jedynie upewnić, czy rzeczywiście aż tyle osób, może się
>jednocześnie mylić. ;-)

Nie ma przebacz - popatrz se na pierwszą lepszą partię. :->

Agnieszka
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

272. Data: 2006-01-31 21:59:18

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Baranska"
<b...@p...onet.pl> mówiąc:

>Dziewczyno, a jakby teściowie czy rodzice powiedzieli, że jesteś złą matką,
>to co? Chyba bardziej powinnaś wierzyć sobie niż innym, a już na pewno nie
>obcym babom z niusów :-)

Ejno, MNIE nie można wierzyć? (mryg-mryg-mryg rzęskami)

Agnieszka (bo ona prawdę ci pooowie, i ona niiiigdy nie skłaaaamie...)
(czy ktoś już zauważył, że robi się późno?)
(no dobra, jestem świeżo po Wallace'ie, Gromicie i Królikołakach,
chrrrrup!)

273. Data: 2006-01-31 22:02:03

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości

> Możesz rozwinąć?

Postawiono żonę/męża w roli starszego dziecka - do mnie trafiło :-)
Mam wrażenie, że gsk patrzy na świat przez pryzmat potrzeb młodszej córki. A
te zdania mi przynajmniej przypominały, że trzeba czasami spojrzeć na
sytuację oczami starszego dziecka. Nie mówić - ustąp, bo on(a) jest
młodszy(a), bądź cicho, bo on(a) zasypia, później bo jego(ją) boli brzuszek
itd itd. Obiektywnie rodzic ma rację tak mówiąc, bo w końcu to starsze
faktycznie może zrozumieć, może się uciszyć itd itd, ale wystarczy nieco
zmienić optykę i okaże się, że to starsze czuje się niepotrzebne,
niekochane, nieważne, ciągle odpychane.
Dlatego ciągle trzeba mu powtarzać, że się je kocha, przytulać, chwalic za
jakiekolwiek przejawy zainteresowania młodszym bachorkiem, miec czas tylko
dla niego, ale też ... tak jak młodsze ma przywileje - bo mlodsze, tak
starsze ma pewne prawa - bo starsze. Stąd pomysł klubu starszaka (srele są
za małe, żeby jeździć na wycieczki, do kina itd), stąd prawo do zamknięcia
gówniarzowi przed nosem drzwi do własnego pokoju, pozwolenie na pierwszą
samodzielną wyprawę do sklepu, posiedzenie dłużej z rodzicami jak jest
impreza (odsyłam do flejma wyżej ;-)) itd itd

Mam wrażenie, że nie dość, że się powtarzam, to oczywistości piszę :-)

> Osz, Twój opis sprawił, że zapragnęłam kolejnego potomka. ;-)

Bo taka dwójeczka, zwłaszca odchowana, to super sprawa - sami sie sobą
zajmują :-)

> A mogę podrzucić życzenia szybkiego powrotu do zdrowia? :-)

A pewnie. Choć oni jak zawsze - z uśmiechem choroby przechodzą :-)

Aga

274. Data: 2006-01-31 22:03:09

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Marchewka"
<M...@b...pl> mówiąc:

>Podskórnie wyczuwałam Twe zbliżające się ku nam jestestwo. ;-)

Ojej, a ja taka nieuczesana...

Agnieszka (proszę państwa, gdzie z tymi fleszami, proszę nie chuchać -
tusz mi się rozmaże...)
(uhhuuuu...)

275. Data: 2006-01-31 22:05:03

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gsk" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> Tak bym chciała, żeby u mnie już tak było. Ja i moja siostra zawsze bardzo
> kochałyśmy się i ja (jako młodsza) w dzieciństwie dałabym za nią wszystko.

Po pierwsze, to jeszcze trochę za wcześnie, po drugie - to również zależy od
Ciebie :-)

Aga

276. Data: 2006-01-31 22:13:06

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
>A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Marchewka"
> <M...@b...pl> mówiąc:
>
> Nie ma przebacz - popatrz se na pierwszą lepszą partię. :->

A co dopiero o elektoracie powiedzieć? ;-P
I.

277. Data: 2006-01-31 22:17:08

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Baranska" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Postawiono żonę/męża w roli starszego dziecka - do mnie trafiło :-)

OK, nie zakumałam...

> Mam wrażenie, że nie dość, że się powtarzam, to oczywistości piszę :-)

Jak dla mnie - tak. Ale mądre toto, więc z rozkoszą przeczytałam. Miejmy
nadzieję, że gsk także. :-) I że przeczyta poleconą książkę.

> Bo taka dwójeczka, zwłaszca odchowana, to super sprawa - sami sie sobą
> zajmują :-)

Tylko to odchowanie samotne (bez pomocy, znaczy) mnie przeraża nieco...

> A pewnie. Choć oni jak zawsze - z uśmiechem choroby przechodzą :-)

No to - uwaga - podrzucam. Hop! ;-)
I.

278. Data: 2006-01-31 22:19:28

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula D" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

> Przeciez juz pisalam, moze faktycznie nie wprost :> I nawet dostalam
> gratulacje :)))

No to i ja się przyłączam z gratulacjami! :-)

> Ale zeby bylo czterech malych facecików w domu, musze jeszcze z półtora
> miesiaca poczekac :))

Tyle tylko do rozwiązania?
Śjakaś enigmatyczna jesteś...
I.

279. Data: 2006-01-31 22:24:46

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:drong0

> Tylko to odchowanie samotne (bez pomocy, znaczy) mnie przeraża nieco...

Bez smajlika, więc poważnie?
Ja jeszcze z niespełna rocznym Filipem i Pauliną na zakupy do supermarketu
jeździłam. Gorzej było, jak się Pieniek nauczył chodzić i do tego mieć
własne zdanie co do kierunku owego chodzenia :-)

Ale taka codzienna obsługa w domu nie sprawiała problemu. Resztę załatwiał
tatuś albo ja sama, jak tatuś pilnował dzieci.

Przypomniało mi się, że na wakacje z psd do Białogóry też pojechałam sama z
dziećmi. Filip miał rok, Paulina 6. Dało się bez problemu :-)

Aga

280. Data: 2006-01-31 22:33:57

Od: "UlaD" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:dronkl$bdt$1@news.onet.pl...

> No to i ja się przyłączam z gratulacjami! :-)

Dziekuje :)

> Tyle tylko do rozwiązania?

Tak :)
Chlopak ma pojawic sie pod koniec marca :)
Ale biorac pod uwage poglebiajaca sie tendencje (póltora, dwa tygodnie przed
terminem), final jest jeszcze blizej :)

Pozdrawiam - Ula

Zabawka - dinozaur
Co teraz w Polsce na Komunie?