o co tu chodzi?

1. Data: 2004-12-17 11:55:50

Temat: o co tu chodzi?
Od: "Leszek" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prad mnie kopie od jakiegos miesiaca czego bym sie nie dotknal! Co mi jest?
Moze to i smieszne, ale powoli juz zaczyna mnie to lekko wkurzac... Czegos
mi brakuje w organizmie?
Pozdr,
Leszek

2. Data: 2004-12-17 11:57:52

Temat: Re: o co tu chodzi?
Od: "Adam Iganowicz" <i...@w...pl.won.ze.spamem> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
> Prad mnie kopie od jakiegos miesiaca czego bym sie nie dotknal! Co mi
jest?
> Moze to i smieszne, ale powoli juz zaczyna mnie to lekko wkurzac... Czegos
> mi brakuje w organizmie?

uziemienia :)
AI

3. Data: 2004-12-17 12:15:42

Od: "Leszek" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> uziemienia :)
> AI

Taki pasek jak w samochodzie? ;-)
Przed chwila odebralem domofon i dostalem konkretnego kopa w ucho od
sluchawki!
Ja juz nie moge, heeeelp! ;-)

Pozdr

4. Data: 2004-12-17 12:26:38

Od: "Adam Iganowicz" <i...@w...pl.won.ze.spamem> szukaj wiadomości tego autora

> Taki pasek jak w samochodzie? ;-)
> Przed chwila odebralem domofon i dostalem konkretnego kopa w ucho od
> sluchawki!
> Ja juz nie moge, heeeelp! ;-)

są takie płyny do płukania tkanin żeby się nie elektryzezowało :)
poza tym im bardziej suche powietrze w pomieszczeniu, w którym przebywasz,
to tym się łatwiej elektryzezuje....
AI

5. Data: 2004-12-17 12:26:50

Od: kakrysa <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taki pasek jak w samochodzie? ;-)
> Przed chwila odebralem domofon i dostalem konkretnego kopa w ucho od
> sluchawki!
> Ja juz nie moge, heeeelp! ;-)
>
> Pozdr

moze masz jakies buty fajne :P

6. Data: 2004-12-17 12:59:17

Od: "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taki pasek jak w samochodzie? ;-)
> Przed chwila odebralem domofon i dostalem konkretnego kopa w ucho od
> sluchawki!
> Ja juz nie moge, heeeelp! ;-)

Spoko ;) jestem elektronikiem a nie lekarzem także wypowiem się z mojego
punktu widzenia :) pewnie ma to związek z rezystancją twojego ciała.
Niektórzy ludzie (wiadomo zawsze zdarzy się jakiś odmieniec :) mają tak dużą
że mogą nawet dotykać przewodów 220 V i nic im się nie dzieje ty pewnie masz
odwrotnie i masz bardzo małą rezystancje. Czym to może być spowodowane
grubością skóry, tym czy jesteś spocony, może jakimś zasoleniem organizmu o
ile coś takiego jest możliwe :) itd. (ogólnie prąd przewodzi słona woda) Ta
rezystancja się zmienia. Np. kiedyś na grupie o elektronice czytałem że był
sobie pewien Jasio czy ktoś tam ;-) który mógł dotykać przewodów 220 V i nic
mu się nie działo. Ale pewnego razu zachorował i po powrocie do pracy jego
organizm był widocznie osłabiony albo coś bo po dotknięciu 220 V przeszedł
się na tamten świat (pewnie się nieźle ździwił).

7. Data: 2004-12-17 13:05:44

Od: "Adam Iganowicz" <i...@w...pl.won.ze.spamem> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl> napisał w wiadomości

> Spoko ;) jestem elektronikiem [...]

korzystając z okazji zapytam, jak to jest że stoję sobie na drewnianym
(suchym do granic przyzwoitości) stołku - czyli jestem doskonale odizolowany
od podłoża - wtykam sobie próbnik do gdniazdka, no i oczywiście neonka się
świeci. To gdzie ten prąd płynie? przez moje ciało i drewniany stołek do
ziemi? ;)

AI

8. Data: 2004-12-17 13:33:37

Od: fidyash <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

zmień buty

9. Data: 2004-12-17 13:38:19

Od: "Snigdha" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

| organizm był widocznie osłabiony albo coś bo po dotknięciu 220 V przeszedł
| się na tamten świat (pewnie się nieźle ździwił).

Skóra się wydelikaciła. Fakt. Spowodowało zmniejszenie rezystancji.

S.

10. Data: 2004-12-17 14:07:06

Od: Konrad <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Leszek napisał:
> [...]
> Moze to i smieszne, ale powoli juz zaczyna mnie to lekko wkurzac... Czegos

Może to być spowodowane noszeniem ubrań z tworzyw sztucznych, szuraniem
po dywanie w czasie chodzenia. Mnie od pewnego czasu kopie kiedy jest na
dworze mróz, nie mam pojęcia dlaczego kilka lat temu nie miałem z tym
problemu.

zapomniana tabletka
problemy ze snem
bezsennosc