Do Pana Dirko pytanie nieśmiałe

21. Data: 2003-07-28 19:55:52

Temat: Re: o klonach
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Marta Góra" <m...@m...pl> writes:

> Bo się właśnie zastanawiałam czy go nie nabyć... I miałam zamiar
> pytanie zadać:-)

Pytaj :)

> No chyba, ze źródełko znajdę lepsze:-) O ile istnieje inne
> źródełko... A cobyś polecił w zamian?

A po co w zamian? A. shirasawanum 'Aureum' będzie rosło dobrze, tylko
przede wszystkim to roślina musi być dobrze zrobiona :)

Ładne, choć dużo droższe, były w punkcie przy Ogrodzie. Inne, mniej
ładne, były w Obi.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Raz się smucił pisarz Burek,
Że jest także pisarz Kurek ---

22. Data: 2003-07-28 19:58:01

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> writes:

> Hm, wydawało mi się, że manicko klony uprawiasz:-)

Mnie też się wydawało. A dzisiaj jakiś @#$%&* wieśniak obdarł mnie ze
złudzeń...

> To źródło to należałoby jednak rozreklamować, negatywnie oczywiście.
> Jodły sadzić można, świerki też, sosen nie, klonów nie, miłorzębów
> raczej nie...nie wiesz, co z bukami?

Hmmm... Ewy buk odżył. Z klonów: na pięć padł jeden. Miłorzęby --
hmmm... reklamowałem i wymieniłem :)

:)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Grigorij, co żył w Mukaczewie
Dorwał raz kotkę na drzewie.

23. Data: 2003-07-28 21:04:11

Temat: Odp: o klonach
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Szczę?niak <e...@b...uni.wroc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisała:

> Moj shirasavanum ze zrodla wielokrotnie potepianego, aczkolwiek roznego od
> omawianego na gorze, na razie ma sie dobrze.

Czyli źródło "S" jest kiepskie, a źródło "G.N." - dobre?

?
Bo tak Enigmą dajecie, że pogubiłem się.

Pozdrawiam
p...@r...pl

24. Data: 2003-07-28 21:15:02

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

> 'Aureum' i żeby było śmiesznej, osobisty import z Holandii.
> W tym roku rośnie bardzo ładnie, pominąwszy drobny atak opuchlaków. Trochę
> mam z nimi kłopotów, na różnych roślinach.

Tzn. ukorzeniłaś?!?!
i sadzonka przetrwała tę/tą zimę?!?
cuda, cuda!!!

masz jakiś specjalny sposób na ukorzenianie palmowych?

Pozdrawiam
p...@r...pl

25. Data: 2003-07-28 22:24:38

Temat: Odp: Do Pana Dirko pytanie nieśmiałe
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:

> A swoją drogą, ktoś mógłby ktoś mnie utwierdzić lub zaprzeczyć, że ten
> gruzłek (czy jak mu tam) potrafi spowodować ,,uschnięcie'' rośliny w
> ciągu trzech dni? Obumarcie wszystkich liści? Bo coś mi się wierzyć
> nie chce... Ja nie twierdzę, że on u Wiesi nie występuje, ale nie
> bardzo mi się chce wierzyć, że spowodował takie objawy.

To już Ewa jasno napisała, że gruzełek c. nie powoduje śmierci drzewa, tylko
pojawia się już _po_ śmierci drzewka.

:-)Pozdrawiam
p...@r...pl

26. Data: 2003-07-29 00:12:54

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m13cgqbf3r.fsf@sapijaszko.net...

> Pytaj :)

Czy jednak warto... ja mam ogród z doskoku, nie jestem w stanie dmuchać i
chuchać na każdy krzaczek...

> A po co w zamian? A. shirasawanum 'Aureum' będzie rosło dobrze, tylko
> przede wszystkim to roślina musi być dobrze zrobiona :)

Na wszelki wypadek, gdyby nie było...
Bo po jednego klona do Wrocławia nie pojadę.

Pozdrawiam
Marta

27. Data: 2003-07-29 06:21:37

Temat: Re: Odp: o klonach
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Siciarski" <p...@r...pl> wrote in

> Czyli źródło "S" jest kiepskie, a źródło "G.N." - dobre?

Nie, zrodlo G.N. jest takie sobie. Moj pochodzi ze zrodla tak odsadzonego
od czci i wiary, ze nawet sie nie przyznam :-)
Powiem tylko, ze kosztowal polowe tego, co podobnych rozmiarow we wrocl.
O.Bot. :-)

> Bo tak Enigmą dajecie, że pogubiłem się.

E, bez przesady. Przeciez wiadomo, ze chodzi o klony :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

28. Data: 2003-07-29 07:14:31

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Siciarski" <p...@r...pl> wrote in message

> Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Tzn. ukorzeniłaś?!?!
> i sadzonka przetrwała tę/tą zimę?!?
> cuda, cuda!!!

Palmowy tak.

> masz jakiś specjalny sposób na ukorzenianie palmowych?

Szczęście głupiej i początkującej, która nie wiedziała, że się nie da
ukorzenić:-)

Pozdrawiam, Basia.

29. Data: 2003-07-29 07:16:12

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marta Góra" <m...@m...pl> wrote in message

> Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
> wiadomości news:m13cgqbf3r.fsf@sapijaszko.net...

> Na wszelki wypadek, gdyby nie było...
> Bo po jednego klona do Wrocławia nie pojadę.

Na ogół kupuje się więcej niż jedną roślinę:-)Poza tym trochę siewek klonów
chyba jeszcze w O.B. zostało?

Pozdrawiam, Basia.

30. Data: 2003-07-29 08:37:40

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bg57r0$jdn$...@n...news.tpi.pl...

> "Marta Góra" <m...@m...pl> wrote in message

> Na ogół kupuje się więcej niż jedną roślinę:-)Poza tym trochę siewek
klonów
> chyba jeszcze w O.B. zostało?

Basiu, to nie były siewki klonów, no prawie :-))))
--
Pozdrawiam, Kaśka

[winorosla] 89-3 co to za domiana ?
klon japoński umiera - co to jest gruzłek
trillium grandiflorum
kłopot z oczkiem wodnym
DNI ORCHIDEI - SOSNOWIEC 1-3 SIERPIEŃ