a propos kobiet i... niespodziana niespodzianka

21. Data: 2011-11-04 16:38:47

Temat: Re: o kobietach
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Nov 2011 17:36:59 +0100, Fragile napisał(a):

> I kto to potem zje??? ;)

TO? - a nie, TO to zjada MŚK, ze smakiem, nawet niekoniecznmie spalone...
:-)

22. Data: 2011-11-04 17:10:40

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-04 17:31, Ikselka pisze:

> Atam, jadę z MŚK do znajomych do siłowni. Musze spalić obiad!

No proszę, to się nazywa kobieta z klasą :)
A nie jak te dziwne, rozepchane i zdeformowane twory, które bezczeszczą
wszelką estetykę.

23. Data: 2011-11-04 20:05:55

Od: SuziQ <u...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

> Atam, jadę z MŚK do znajomych do siłowni. Musze spalić obiad!

:DDDD
o 17.31 poszłaś a o 17.32 przyszłaś?
no lał, pokonujesz nie tylko nas biedne brzydule ale nawet predkosc
swiatła ;D

--
pesce massaggi, 20EUR per una ora
http://pics.kuvaton.com/kuvei/mad_fish.gif

24. Data: 2011-11-04 20:15:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 04 Nov 2011 21:05:55 +0100, SuziQ napisał(a):

> :DDDD
> o 17.31 poszłaś a o 17.32 przyszłaś?
> no lał, pokonujesz nie tylko nas biedne brzydule ale nawet predkosc
> swiatła ;D

Nastepna, co mi ciągle kłamstwo insynuuje.
O 17:42 poJECHAŁAM, a o 19:58 przyJECHAŁAM, śmieszna kobitko.

25. Data: 2011-11-04 20:18:32

Od: SuziQ <u...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-04 21:15, Ikselka pisze:

> Nastepna, co mi ciągle kłamstwo insynuuje.
> O 17:42 poJECHAŁAM, a o 19:58 przyJECHAŁAM, śmieszna kobitko.

Aaaaaaaaaaa to przepraszam :D

26. Data: 2011-11-04 20:21:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 04 Nov 2011 21:18:32 +0100, SuziQ napisał(a):

> Aaaaaaaaaaa to przepraszam :D

A jak to u Ciebie z tym moim "pokonywaniem Was"? - tak samo, jak z tym
światłem. Że cos tam Ci sie pstrzy pod kopułą, ja nie mogę za to
odpowiadać.
:->

27. Data: 2011-11-04 20:30:27

Od: SuziQ <u...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-04 21:21, Ikselka pisze:
> [...]
>
> A jak to u Ciebie z tym moim "pokonywaniem Was"? - tak samo, jak z tym
> światłem. Że cos tam Ci sie pstrzy pod kopułą, ja nie mogę za to

Jest dokladnie tak jak mowisz Ty i Leboski moja milosc
zycia.Wszzzzzzzzzzzzstko co powiesz o mnie jest jedna uniwersalna prawda
:)))))

28. Data: 2011-11-04 20:47:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 04 Nov 2011 21:30:27 +0100, SuziQ napisał(a):

> [...]
>
> Jest dokladnie tak jak mowisz Ty i Leboski moja milosc
> zycia.Wszzzzzzzzzzzzstko co powiesz o mnie jest jedna uniwersalna prawda

A to już Twoja sprawa.

29. Data: 2011-11-05 23:36:58

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Innego modelu sobie nie wyobrażasz? - tzn że "rządzą" razem?

A Ty na tym aerobiku to ze Szczuką ćwiczysz? ;-)

--
Mateusz Bogusz

30. Data: 2011-11-06 17:00:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 06 Nov 2011 00:36:58 +0100, Karol Y napisał(a):

> A Ty na tym aerobiku to ze Szczuką ćwiczysz? ;-)

Bo?..

Psychologia ewolucyjna i fakty.
Człowiek nie jest skończony
dla kju...suzi kju