dla kju...suzi kju

1. Data: 2011-11-02 18:25:21

Temat: dla kju...suzi kju
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Creedence Clearwater Revival: Suzie Q
http://www.youtube.com/watch?v=1mxaA-bJ35s

2. Data: 2011-11-02 18:36:08

Temat: Re: dla kju...suzi kju
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lis, 19:25, J-23 <k...@g...pl> wrote:
> Creedence Clearwater Revival: Suzie Qhttp://www.youtube.com/watch?v=1mxaA-bJ35s

Czas Apokalipsy (7/20)
czas 4:22
http://www.youtube.com/watch?v=a4UYZzIpYSw&feature=r
elated

3. Data: 2011-11-02 19:03:16

Od: "kju...suzi kju" <u...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-02 19:36, J-23 pisze:
> On 2 Lis, 19:25, J-23<k...@g...pl> wrote:
>> Creedence Clearwater Revival: Suzie Qhttp://www.youtube.com/watch?v=1mxaA-bJ35s

Jesli idzie o to to ja w zamian to, ostatnio znalezione, mnie sie podoba
bo buja
http://www.youtube.com/watch?v=dXnOZNuFw6s

> Czas Apokalipsy (7/20)
> czas 4:22
> http://www.youtube.com/watch?v=a4UYZzIpYSw&feature=r
elated

A jesli idzie o to, to cóż. Mam juz swoje lata, zeby wiedzieć, ze facet
to przede wszystkim wzrokowiec a potem dopiero romantyk i to wielce
pragmatyczny amant o ile nie ma bardziej interesującego wyboru i moze go
wybrac.Tym bardziej dziwie sie tym związkom piękny i brzydka. A Ty?
--
http://pics.kuvaton.com/kuvei/tired2.jpg
Bo zawsze to lepiej; gorzej leżeć niż dobrze stać.

4. Data: 2011-11-02 20:30:55

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lis, 20:03, "kju...suzi kju" <u...@k...com> wrote:

> [...]
> pragmatyczny amant o ile nie ma bardziej interesującego wyboru i moze go
> wybrac.Tym bardziej dziwie sie tym związkom piękny i brzydka. A Ty?

Podobnie jak ty mam swoje lata i dawno przestalem sie dziwic
czemukolwiek. Przywolany do tablicy odpowiadam ze zwiazki miedzy
ludzkie warukuja rozne czesto niespodziewane czynniki. Np. przecztalem
niedawno ze w wyniku jakichs badan stwierdzono ze kobiety stosujace
hormonalna antykoncepcje czescie dobieraja sobie mniej atrakcyjnych
panow za partnerow. Moze podswiadomie nie skupiaja sie na urodzie sex-
partnera, i na ewentualnym przyjeciu odpowiednio dobrych genow, bo z
tego dzieci i tak nie bedzie. W istocie jest tak ze dla mezczyzny
uroda partnerki jest cecha niemal najwazniejsza, dla zainteresowania
sie dama. Ale panowie piastujacy wazne stanowiska chetnie zatrudniaja
w charakterze sekretarek czy asystentek dosc nieatrakcyjne kobiety.
Wynika to z tego ze te mniej udzielajace sie na plaszczeznie sex-
polowania damy sa bardzie kompetentne, bardziej sumiennie wykonuja
powierzone zadania, w koncu maja tez wiecej czasu na wykonywanie
obowiazkow zawodowych. Moze tutaj jest jakas spojna analogia, ktora
dalaby sie zastosowac do wyjasnienia poruszanego przez Ciebie
zagadnienia.

> --http://pics.kuvaton.com/kuvei/tired2.jpg
> Bo zawsze to lepiej; gorzej leżeć niż dobrze stać.
> Ale za to jak pupcia uwydatniona.

cos a'propos
Tadeusz Chyła- Ballada o kneziu Dreptaku
http://www.youtube.com/watch?v=Z54oS3pKVDE

5. Data: 2011-11-02 20:46:55

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lis, 21:30, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> [...]
> obowiazkow zawodowych. Moze tutaj jest jakas spojna analogia, ktora
> dalaby sie zastosowac do wyjasnienia poruszanego przez Ciebie

blues moze byc, choc zawsze wole jazz
John Lee Hooker - One Bourbon, One Scotch, One Beer
http://www.youtube.com/watch?v=ZNknFH6asAs&feature=r
elated

Ale przypomnialo mi sie ze gdzies w slowie drukowanym spotkalem
hipoteze ze za sposob prowadzenia samochodu, a takze sposob zakupow u
kobiety decyduje faza cyklu biologicznego. Wynikalo z tego opracowania
ze kobieta w okresie owulacji nie powinna siadac za kierownica? Czyli
ze o wielu rzeczach decyduje chemia.

6. Data: 2011-11-02 20:56:09

Od: "kju...suzi kju" <u...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-02 21:30, J-23 pisze:

> [...]
> obowiazkow zawodowych. Moze tutaj jest jakas spojna analogia, ktora
> dalaby sie zastosowac do wyjasnienia poruszanego przez Ciebie

Mądremu to warto przytaknąć. Chyba się więc skłaniam, co do piękna i
brzydkie, ale nadal nie rozumiem pięknego i brzydkiej. Czyli czym sie
może kierować przystojny mężczyzna trwając zwiazku z naprawdę mało
pociągającą kobietą. Pominąwszy juz dewiacje pod tytułem feeder.

> cos a'propos
> Tadeusz Chyła- Ballada o kneziu Dreptaku
> http://www.youtube.com/watch?v=Z54oS3pKVDE

:D nom
ale jak juz kobieta tak wybrzydza i końca ni widać, to oby sie nie
okazało...
http://www.youtube.com/watch?v=DS1HKkNxC7s

7. Data: 2011-11-02 21:13:11

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lis, 21:56, "kju...suzi kju" <u...@k...com> wrote:

> [...]
> Ale za to jak pupcia uwydatniona.

>Czyli czym sie może kierować przystojny mężczyzna trwając zwiazku z naprawdę mało

moze dobrze gotuje, dobrze prasuje koszule, dba o dom... na koniec
sila rzeczy jest mniej zazdrosna, lub nie okazuje swoich rozterek bo
wie ze jest na straconej pozycji i juz drugi raz jej sie taki nie
trafi... no i takie tam, czyli przystojniakiem kieruje pragmatyzm

8. Data: 2011-11-02 21:15:28

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> okazało...http://www.youtube.com/watch?v=DS1HKkNxC7s
> --http://pics.kuvaton.com/kuvei/tired2.jpg
> Bo zawsze to lepiej; gorzej leżeć niż dobrze stać.

i to jest takie krepujace...

9. Data: 2011-11-03 07:29:13

Od: "kju...suzi kju" <u...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-02 22:13, J-23 pisze:

> [...]
> wie ze jest na straconej pozycji i juz drugi raz jej sie taki nie
> trafi... no i takie tam, czyli przystojniakiem kieruje pragmatyzm

No ale ładne i zgrabne tez umieją gotować prasować koszule. Co do mniej
zazdrosna to nie pojmuje w czym tkwi pozytyw. Masz na mysli, że barak
zazdrości jest dla faceta pociągający???
Mnie się też zdaje, że jednak przede wszystkim z doborem partnera w
kwestii urody(bo na tym sie skupiamy) to jest trochę tak; jeśli ktoś
ma forse to nie kupi sobie WVz 98 i nawet nie bedzie jeżdził po komisch
a wyprowadzi z salonu czarnego wielkiego suwa. Podobnie jesli jestem
ładna to nie patrzę nawet w przedział (brzydale), bo wiem, że moge i
chce mieć przystojniejszego faceta.
Kobiety w prawdzie nie działaja na bodzce wzrokowe tak silnie jak
faceci, ale nitk rozsany jeli jego znajomośc ropoczyna się własnie od
''ogldzin wizualnych'' nie umie raczej dokonać tak dojrzalego wyboru
o jakbysmy się chcieli podejrzewać. Co sądzisz.Bo ja, ze niestety ale
pomimo najszczerszych chęci, mezaliansy nic wartosciowego nie przynosza,
wrecz przecienie procentowo uprzykrzaja czlowiekowi zycie
wiec de facto - po co sobie robić problem. Ale moge sie mylic.

10. Data: 2011-11-03 08:52:26

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lis, 08:29, "kju...suzi kju" <u...@k...com> wrote:

> [...]
>
> --http://pics.kuvaton.com/kuvei/tired2.jpg
> Bo zawsze to lepiej; gorzej leżeć niż dobrze stać.

Najbardziej nas rania ci, ktorych najmocniej kochamy. Ale, czy mozna
zyc bez milosci?

"Trans-akcja'.
O WSZYSTKIM - 1,2,3,4
Drang nach Osten.
Bez tajemnic - Andrzej-Weronika - co dalej ?
Pies na baby!